תמונות ראשונות של מאזדה 2 החדשה נחשפות ברשת, צפויה להגיע אלינו עוד לפני סוף השנה.

2015 מאזדה 2 החדשה

אלו הן התמונות הראשונות של מאזדה 2 החדשה לשנת 2015 אשר נחשפת בגרסתה לשוק היפני, שם היא נקראת דמיו, עוד לפני הופעת הבכורה שלה בתערוכת פריז הקרובה בתחילת אוקטובר.

 

העיצוב כמובן שלא מפתיע אותנו שכן הוא מבוסס על הקונספט האזומי שהוצג בחודש מרץ האחרון וכמו כל דגמי מאזדה האחרונים, גם הסופרמיני החדשה של מאזדה (דור רביעי לדגם) נושאת את שפת העיצוב העדכנית של מאזדה – "קודו" (KODO). לאור הקונספט המרהיב אולי ציפינו קצת ליותר בשל הדמיון הרב לדור הנוכחי של הדגם, במיוחד מהפרופיל, אך בסך הכל העיצוב מוצלח וספורטיבי למראה כמו ה-3 החדשה למשל.

 

תא הנוסעים כמו העיצוב החיצוני פחות מרשים מזה שהוצג עם הקונספט האזומי, איך אין ספק שמדובר בקפיצת מדרגה משמעותית לעומת מאזדה 2 הנוכחית וכמו במאזדה 3, גם כאן נוכל למצוא את מערכת המולטימדיה של מאזדה עם מסך מרכזי בעיצוב טאבלט. גלגל ההגה כבר נלקח ישירות ממאזדה 3 וכך גם לוח המחוונים.

 

מאזדה תצייד את ה-2 החדשה בשני מנועים לפחות, 1.5 ליטר אטמוספרי SKY-G שיוצע בשני הספקים של 75 כ"ס או 107 כ"ס או 1.5 ליטר טורבו דיזל SKY-D עם 105 כ"ס ו-25.5 קג"מ. המנועים ישודכו לתיבת 5 או 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו'.

 

מאזדה 2 החדשה, הצפויה כאמור להגיע אלינו עוד לפני סוף השנה, תתחרה מול שתי מתמודדות חדשות גם כן, סקודה פאביה החדשה, שעדיין לא נחשפה, ואופל קורסה החדשה שנחשפה בסוף השבוע האחרון.

 

 

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.