דלפו לרשת תמונות ראשונות של פיג׳ו 208 החדשה, אותה פיג׳ו צפויה לחשוף עוד לפני ז׳נבה.

 

רגע לפני שהדגם נחשף בבכורה עולמית בתערוכת ז׳נבה, תמונות של פיג׳ו 208 החדשה דלפו לרשת ומאפשרות לנו הצצה ראשונה אל הסופרמיני החדשה של פיג׳ו אשר תשווק לראשונה גם בדגם חשמלי מלא, לצד דגמי בנזין ודיזל.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

העיצוב החיצוני ממשיך את שפת העיצוב שפיג׳ו הציגה עם ה-508 החדשה המתאפיינת בתאורה המשלבת את אלמנט הטפרים ותאורת יום LED בולטת בחזית הדגם המדמה ניבים של אריה - הסמל של פיג׳ו. העיצוב של ה-208 החדשה צעיר וספורטיבי ואין ספק כי המעצבים של פיג׳ו עשו עבודה מוצלחת עם עיצוב הדגם ויוצרו מתחרה ראויה למלכת הסגמנט באירופה, רנו קליאו אשר הוצגה לאחרונה בדגם חדש.

 

פיג׳ו 208 החדשה תא הנוסעים
תא נוסעים בעיצוב ייחודי ומרשים.

פיג׳ו 208 הנוכחית הייתה הראשונה להציג את תכנון i-cockpit המאפיין את תאי הנוסעים של פיג׳ו, עם גלגל הגה קטן קוטר ולוח מחוונים היושב מעליו. פיג׳ו 208 החדשה ממשיכה עם אותה פילוסופיית תכנון אך כמובן בעיצב מודרני יותר הלוקח השראה מהדגמים הבכירים כגון ה-3008 כולל פיסול הדשבורד, תפעול ״הקלידים״ למערכת המולטימדיה החדשה או לוח המחוונים הדיגיטלי.

 

פיג׳ו 208 חשמלית
לראשונה גם בדגם חשמלי מלא.

פיג׳ו 208 החדשה מבוססת על פלטפורמת CMP המודולרית החדשה של קבוצת PSA המשמשת את הדגמים הקטנים יותר בקבוצה ואשר תוכננה מראש כך שתוכל לשאת ביעילות מערכת הנעה פלאג-אין או חשמלית מלאה. אין ספק כי מנוע ה-1.2 ליטר טורבו PureTech ומנוע ה-1.5 ליטר דיזל יהיו המנועים העיקריים של הדגם, אך הגרסה החשמלית של הדגם מעניינת לא פחות.

הגרסה החשמלית של ה-208 החדשה צפויה לעשות שימוש באותה יחידה הנעה שהוצגה עם DS3 קרוסבק E-TENSE, יחידת הנעה המשלבת סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 50kWh, מנוע חשמלי בהספק של 136 כ״ס ומומנט מרבי של 26.5 קג״מ ומציעה טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-300 ק״מ (בתקן WLTP).

 

תגובות (7)

This comment was minimized by the moderator on the site

לישראל בטח תגיע עירומה מאיבזור ובמחיר מופקע בעליל

This comment was minimized by the moderator on the site

השם הוא כמובן פז'ו. כמה קל לכתוב את זה.

This comment was minimized by the moderator on the site

עיצוב מוצלח ביותר

This comment was minimized by the moderator on the site

נראית מעולה, במיוחד מקדימה. מעניין ככה המנוע ה 1.2 טורבו המצוין שלה שופר אפילו יותר...

This comment was minimized by the moderator on the site

מזכירה מאוד audi a1
מישהו יודע אם פיג'ו מ-3-4 שנים האחרונות עדיין סובלות מבעיות אמינות - ביחס לאירופאיות אחרות? למשל סקודה וכד'

This comment was minimized by the moderator on the site

לשאלתך , מנועי פיג'ו וסיטרואן יצאו בשיתוף פעולה יחד עם טויטה.. מרבית החלפים מיוצרים ביפן .. כך שהרכב מבחינת תקלות ובלאי עומד ממש כמו כל קוריאני/יפני אחר בשוק.. מה גם.. אלו מנועי פיור -טק המעולים...

לשאלתך , מנועי פיג'ו וסיטרואן יצאו בשיתוף פעולה יחד עם טויטה.. מרבית החלפים מיוצרים ביפן .. כך שהרכב מבחינת תקלות ובלאי עומד ממש כמו כל קוריאני/יפני אחר בשוק.. מה גם.. אלו מנועי פיור -טק המעולים שכבר 4 שנים ברציפות זוכים במנועי השנה.. השוק שלהם בצמחיה ללא ספק.. אך יקח להם עוד שנה לכל הפחות לחזור לשוק.. מה שכן.. 3008 הם כמו לחמניות חמות נחטפות על פי סקר של יד 2..

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

שטויות במיץ.
אכן יש שיתוף פעולה בין טויוטה לקונצרן PSA אך הוא מתקיים במכוניות המיני (C1\אייגו\108) ובמסחריות (פרואייס\גאמפי וכו'). אין שום שיתוף פעולה בין טויוטה לפיג'ו בכל הנוגע לדגמים האחרים כך...

שטויות במיץ.
אכן יש שיתוף פעולה בין טויוטה לקונצרן PSA אך הוא מתקיים במכוניות המיני (C1\אייגו\108) ובמסחריות (פרואייס\גאמפי וכו'). אין שום שיתוף פעולה בין טויוטה לפיג'ו בכל הנוגע לדגמים האחרים כך שלהגיד שהרכב עומד מבחינת תקלות ובלאי בשורה אחת עם הרכבים היפניים זו פשוט שטות גמורה וחוסר הבנה משווע.
פיג'ו עושים רכבים טובים, כחדשים הם די מוצלחים, אבל ברגע שהצרות מתחילות הן באות בצרורות וגם יקרות לתיקון (חוויתי על בשרי).
ממליץ להתרחק אלא אם מקבלים את הרכב כרכב חברה או לוקחים בליסינג פרטי. שיהיה בהצלחה.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location