מועד ההשקה הרשמי של פיג'ו 308 החדשה מתקרב וכמו תמיד, תמונות של הדגם הספיקו להגיע לרשת טרם הופעת הבכורה העולמית של הדגם.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

חיצונית אנחנו פוגשים את קווי העיצוב המוכרים מהדגם הנוכחי אך בניגוד לזה שהיה נחבא אל הכלים, הדור החדש של הדגם, כמו האריה החדש שבחזית (הלוגו החדש של פיג'ו) שואג אני כאן עם עיצוב בעל נוכחות. בחזית אנחנו פוגשים את את שילוב הגריל, הפנסים ותאורת היום בצורת ניבים כפי שפגשנו בכל דגמי פיג'ו העדכניים ובמיוחד ב-3008 המחודש. את העיצוב השואג ובעל הנוכחות נפגוש גם בחלקה האחורי של ה-308 החדשה. העיצובים האחרונים של פיג'ו מוצלחים מאוד וזה גם המקרה עם ה-308 החדשה.

 

2021 פיג'ו 308 החדשה
מולטימדיה חדשה ושלל חידושים נוספים.

עיצוב תא הנוסעים החדש מזכיר במידה רמה את עיצוב תא הנוסעים של פיג'ו 508, אך בגרסה מודרנית יותר של תכנון i cockpit המאפיין את דגמי פיג'ו. אפשר לזהות מערכת מולטימדיה חדשה הכוללת ממשק גרפי חדש, במקום "הקלידים" המשמשים ככפתורי קיצור יש כעת מתחת למסך המרכזי משטח מגע עם אותם קיצורים, אין כבר מוט הילוכים אלא מתג קטן כבורר ההילוכים יש גם גלגל הגה חדש שכמו בשאר דגמי פיג'ו הוא קטן מהמקובל ובסיסו נמוך בכדי שלנהג יהיה קו ראייה מעל גלגל ההגה לעבר לוח המחוונים, הדיגיטלי.

 

פיג'ו 308 החדשה
תשווק גם בדגם פלאג-אין PHEV.

בתחום ההנעה אפשר להניח שמנוע ה-1.2 ליטר טורבו המוכר ימשיך לשרת את הדגם במספר גרסאות הספק ולאור העבודה שפיג'ו 308 החדשה תתבסס על פלטפורמת EMP2, זה אומר לנו שהדגם לא ישווק בגרסה חשמלית, כמו פיג'ו 208 לדוגמה, אלא בגרסת פלאג-אין PHEV.

תקנות הזיהום מקשות על יצרני רכב לשווק דגמי ביצועים עם מנועי בנזין כך שלא נפגוש בדור הזה דגם GTI, אך מה שאנחנו כן צפויים לפגוש הוא דגם ביצועים היברידי פלאג-אין PSE. דגם PSE כזה פיג'ו הציגה אשתקד - פיג'ו 508 PSE.

 

פיג'ו 308 החדשה
פיג'ו 308 החדשה.