היא הוצגה כקונספט בתערוכת ז'נבה אשתקד וכעת, פיג'ו ספורט חושפת את דגם הביצועים ההיברידי פלאג-אין 508 PSE שיהיה זמין בשתי גרסאות המרכב של הדגם - ליפטבק וסטיישן. מקבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, נמסר כי פיג'ו 508 PSE תשווק בישראל במהלך המחצית השנייה של 2021.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מערכת ההנעה ההיברידית של הדגם מבוססת על מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין המוכרת לנו מפיג'ו 3008 PHEV4, כלומר מתבססת על מנוע 1.6 ליטר טורבו עם 200 כ"ס ו-30.6 קג"מ ושני מנועים חשמליים להנעה כפולה, קדמי עם 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ, המשולב בתיבת השמונה הילוכים האוטומטית של הדגם, ואחורי עם 113 כ"ס ו-11.8 קג"מ. ניהול שונה של מערכת ההנעה הזו מעלה את ההספק המרבי מ-300 כ"ס להספק של 360 כ"ס (במצב נהיגה ספורט), המומנט המרבי נותר זהה על 53 קג"מ.

 

פיג'ו 508 PSE
גם במרכב סטיישן.

התוצאה לפי פיג'ו היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.2 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש, זה מה שאפשר לקבל עם המון כוח הפועל כל רכב במשקל של 1850 ק"ג - תוספת של 465 ק"ג לעומת ה-508 בנזין הרגילה. נתון תאוצה הביניים 80-120 קמ"ש עומד על 3.0 שניות, נתון מרשים המושג גם בזכות הכוח המיידי של המנועים החשמליים.

 

סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 11.5kWh, שלא פוגעת בנפח תא הנוסעים או המטען, מאפשרת לדגם נסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 140 קמ"ש וטווח נסיעה חשמלי של 42 ק"מ בתקן WLTP. בהתאם לסוג המטען, טעינה מלאה של הסוללה דורשת המתנה של 7 שעות, 4 שעות או שעה ו-45 דקות.

 

פיג'ו 508 PSE
פיג'ו 508 PSE.

המומנט המרבי של המנועים החשמליים מושג בטווחים שונים, המנוע החשמלי הקדמי מייצר את שיא המומנט בין בין 500 ל-2,500 סל"ד והמנוע האחורי בין 0 ל-4,760 סל"ד.

 

פיג'ו 508 PSE לא נועדה להיות סתם מכונית מהירה בקו ישר וחטיבת הספורט של פיג'ו ביצעה בדגם שלל שדרוגים בכדי לשפר את היכולות הדינמיות של הדגם. זה כולל בולמים אדפטיביים בעלי שלוש דרגות קשיחות לבחירת הנהג, מפסק גלגלים רחב יותר מלפנים (24 מ"מ) ומאחור (12 מ"מ), צמיגי מישלין PS4s המולבשים על חישוקי "20, מערכת בלימה משודרגת עם קליפרים קדמיים בעלי 4 בוכנות וצלחות בלימה בקוטר של 380 מ"מ. לרשות הנהג בחירה מבין 5 מצבי נהיגה, כולל מצב חשמלי מלא כמובן, מצב היברידי ומצב ספורט שרק בו מתקבל ההספק המרבי של 360 כ"ס לצד חידוד של ההיגוי, הקשחת הבולמים ותגובה חדה יותר של מערכת ההנעה לדוושת התאוצה. יש גם מצב נהיגה 4WD להנעה כפולה קבועה בתנועה על משטחים חלקים.

 

פיג'ו 508 PSE
אווירה היברידית קלה.

תא הנוסעים המרשים עם פריסת i-Cockpit של פיג'ו מוכר לנו מה-508 הרגילה והוא כולל מספר נגיעות עיצוב ייחודיות לדגם PSE, כגון תפירה בצבע ירוק זרחני בדשבורד ובמושבים, שימוש בצבע זהה בלוח המחוונים הדיגיטלי "12.3 או במערכת המולטימדיה "10. מושבי הספורט מרופדים בעור משולב באלקנטרה ומערכת שמע מבית FOCAL מוצעת בדגם כסטנדרט. בנוסף לכך נמצא את כל מערכות הבטיחות המתקדמות המוכרות של פיג'ו.

 

רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין שלושה צבעים שונים למרכב (אפור, לבן ושחור) והם יזכו בעיצוב ספורטיבי יותר לפגושים ולגריל הקדמי, לתוספת של חצאיות צד בולטות וצבע ירוק זרחני לקליפרים הקדמיים.

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

אדון כתב - תחליט, זו תצוגת תכלית או שאתה סתם לא יודע לכתוב?.....

This comment was minimized by the moderator on the site

תצוגת תכלית ולא תצוגת תחליט, נא לתקן זה ממש מביש ולא מוסיף לכם.

This comment was minimized by the moderator on the site

נראה רכב ספורט מטורף ומזה יפה

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location