2019 ב.מ.וו סדרה 3 החדשה
סדרה 3 החדשה G20.
2019 ב.מ.וו סדרה 3 החדשה
סדרה 3 החדשה G20.

רגע לפני החשיפה הרשמית מחר בפריז, תמונות של סדרה 3 החדשה דלפו לרשת.

 

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה G20 נחשפת במלוא הדרה בזכות תמונות שדלפו לרשת, בעיקר בגרסת M Performance אך גם בגרסה רגילה (הדגם הלבן בתמונות בגימור ספורט-ליין). ב.מ.וו תציג את הדגם בבכורה עולמית בתערוכת הרכב של פריז הנפתחת מחר.

 

2019 ב.מ.וו סדרה 3 החדשה
עם חבילת M Performance.

ב.מ.וו העניקה לסדרה 3 החדשה מראה דינאמי ואגרסיבי יותר, במיוחד כמובן בדגמי M Performance עם עיצוב אגרסיבי למדי לפגוש הקדמי באמצעות כונסי אוויר גדולי מידות. כמו בכל דגמי ב.מ.וו העדכניים, גריל ״הכליות״ גדול ובולט יותר וחתימה של הפנסים האחוריים בדומה למה שפגשנו בסדרה 8 החדשה. הפנסים הראשיים מבוססי תאורת LED כסטנדרט ולראשונה בדגם, תאורת לייזר מתקדמת תוצע כאופציה.

 

2019 ב.מ.וו סדרה 3 החדשה - תא הנוסעים
מודרני יותר אך נעדר את ההוד והדר של ה-C קלאס.

כפי שפגשנו ב-Z4 החדשה, בתא הנוסעים של סדרה 3 החדשה נוכל למצוא לוח מחוונים דיגיטלי בגודל ״12.3, מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע ״10.3, מושבים חדשים, גלגל הגה חדש ויחידת שליטה חדשה למערכת בקרת האקלים. כמיטב המסורת, ב.מ.וו ממשיכה להציע כפתורים פיזיים למערכת השמע והרדיו.

הדגם הבכיר בהיצע, עד להצגתה של ה-M3 הבאה כמובן, יהיה דגם M340i המצויד במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו עם 360 כ״ס, דגם שיתחרה ישירות מול אודי S4 או מרצדס C43 AMG.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.