אופל מספקת לנו הצצה ראשונה אל דגמי 2022 המחודשים של הגרנדלנד, הקרוסאובר הקומפקטי של אופל המבוסס על פיג'ו 3008 ומתחרה מול דגמים כגון יונדאי טוסון וקיה ספוראטז'. כמו כל דגמי ה- SUV של אופל, גם הגרנדלנד מסיר את הסיומת X משם הדגם.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

עם מתיחת הפנים לדגם אופל יישמה על הגרנדלנד המחודש את שפת העיצוב החדשה שלה שהוצגה לראשונה עם המוקה 2021 החדש, זו מתאפיינת בגריל Vizor שטוח הנמתח בין צמד הפנסים הראשיים שגם הם עוצבו מחדש ומצוידים בטכנולוגיית Intellilux עם 84 יחידות תאורה LED בכל פנס. בנוסף נמצא עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, לפגושים ולחצאיות הצד, הצבועות כעת בצבע המרכב במקום בשחור.

 

2022 אופל גרנדלנד החדש תא הנוסעים
עדכון מקיף גם לתא הנוסעים.

גם תא הנוסעים זכה לשדרוג משמעותי לא פחות כאשר אופל עיצבה מחדש לחלוטין את כל חלקו העליון של הדשבורד וזאת בכדי להתקין הקוקפיט הדיגיטלי, צמד מסכים בגודל של עד "12.3 עבור לוח המחוונים ועד "10 עבור מערכת המולטימדיה החדשה של אופל. את הגימור בשחור מבריק בין המושבים אופל החליפה בגימור שחור מט ובתא האחסון המרכזי נוסף משטח טעינה אלחוטי. למרות המעבר לצמד מסכים גדולים, פיזור הכפתורים בתא הנוסעים נותר זהה למוכר לנו מהדגם הנוכחי, למעט מיקום מחדש של ממשק הקיצורים של מערכת המולטימדיה, שנמצא כעת מעל פתח מיזוג מרכזי חדש.

התוספת של לוח מחוונים דיגיטלי אפשרה לאופל להוסיף לראשונה מערכת ראיית לילה מבוססת מצלמת אינפרא אדום, המצלמה מציגה על לוח המחוונים עצמים הנמצאים במרחק של עד 100 מטר מהרכב ומספקת התראה בהתאם למידת הסכנה. בנוסך לכך נוכל למצוא את כל מערכות הבטיחות המוכרות לנו מה-3008 של פיג'ו.

 

2022 אופל גרנדלנד החדש
אופל גרנדלנד החדש.

בשלב זה אופל לא מספקת מידע על יחידות ההנעה שישרתו את הדגם, אך סביר להניח שכל המוכר לנו מה-3008 המחודש נמצא גם כאן, זה כולל מנוע 1.2 ליטר טורבו 130 כ"ס, 1.6 ליטר טורבו 180 כ"ס, 1.5 ליטר טורבו דיזל 130 כ"ס וכן שתי יחידות הנעה היברידיות פלאג-אין, האחת עם 225 כ"ס והנעה קדמית והשנייה עם 300 כ"ס והנעה כפולה (באמצעות מנוע חשמלי נוסף על הציר האחורי). סוללה בקיבולת של 13.2kWh תאפשר לדגמי הפלאג-אין טווח נסיעה של כ-55 ק"מ.

2022 אופל גרנדלנד