טויוטה יאריס GRMN
טויוטה יאריס GRMN תוצג בפרנקפורט לצד הלנד קרוזר החדש.
טויוטה יאריס GRMN
טויוטה יאריס GRMN תוצג בפרנקפורט לצד הלנד קרוזר החדש.

לצד היאריס GRMN, טויוטה תציג בפרנקפורט את הלנד קרוז החדש.

 

טויוטה חושפת רשימה חלקית של הדגמים החדשים אותם היא תציג בחודש הבא בתערוכת פרנקפורט (17.09). אחד הדגמים אותם תציג טויוטה בתערוכה הוא אחד הרכבים עם שמירת הערך הטובה ביותר בישראל, לא מדובר בקורולה שכבודה במקומה מונח, אלא על הלנד קרוזר שייוצג בדגם חדש לחלוטין בתערוכה.

 

טויוטה כלל לא נדיבה בפרטים, אך היא כן מציינת כי הדגם ימשיך להתבסס על שלדת סולם.

 

יחד עם הלנד קרוזר החדש טויוטה תציג גרסת קונספט מיוחדת לקרוסאובר המצליח שלה C-HR. מטרתו של הקונספט, הנקרא C-HR Hy-Power, היא ל"הדגיש ולהבליט את העיצוב הייחודי של הדגם" וכן לרמוז על הרחבה עתידית של הטמעת מערכת ההנעה ההיברידית של החברה בדגמי ליבה נוספים (רמז לקורולה היברידית?).

בנוסף לדגמים אלו ואחרים, טויוטה תציג על הבמה בפרקנפורט גם את היאריס GRMN, גרסת ביצועים במהדורה מוגבלת לסופרמיני של טויוטה אשר נבנתה בהשראת גרסת הארלי של הדגם.

 

הדגם מצויד במנוע 1.8 ליטר הנעזר במגדש טורבו בכדי לייצר הספק מרבי של 212 כ"ס ב-6,800 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ ב-5,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית ודיפרנציאל מוגבל החלקה מסייע להוריד את הכוח הזה אל הכביש. נתוני הביצועים של הדגם עדיין לא סופיים, אך החברה מציינים נתון תאוצה 0-100 קמ"ש שיעמוד על בין 6.3-6.5 שניות ומהירות מרבית של 230 קמ"ש. משקל הדגם עומד על 1,135.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.