הפריוס פלאג-אין PHEV מצוידת באותה יחידת הנעה של הפריוס הרגילה, אך עם סוללה גדולה יותר המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ.

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של הפריוס פלאג-אין PHEV (פריוס פריים בשוק האמריקאי) אשר חוזרת לישראל בדגם חדש, המבוסס על הפריוס הנוכחית, עם טווח חשמלי של 45 ק"מ ומחיר תחרותי של 164,900 שקל, כולל כבל מטען המתחבר לשקע ביתי רגיל בתקופת ההשקה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הפריוס פלאג-אין מצוידת באותה יחידת הנעה היברידית של הפריוס הרגילה, כלומר מבוססת על מנוע 1.8 ליטר ביחס דחיסה של 13:1 הפועל במחזור אטקינסון ומנוע חשמלי זהה עם 71 כ"ס ו-16.6 קג"מ. ההספק המשולב של המערכת עומד על 122 כ"ס, כמו בפריוס הרגילה, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11 שניות. ההבדל לעומת הפריוס הרגילה נמצא כמובן בקיבולת הסוללה המותקנת בדגם.

 

פריוס פלאג-אין PHEV החדשה
טווח נסיעה חשמלי של 45 קילומטר.

בעוד בפריוס PHEV היוצאת הסוללה הייתה למעשה שילוב של שתי סוללות, אחת נטענת חיצונית עבור נסיעה חשמלית ושנייה כמו בפריוס הרגילה, בזו החדשה ישנה סוללה אחת בקיבולת גדולה יותר של 8.8kWh בטכנולוגיית ליתיום-יון. לפי טויוטה, זה מספיק לטווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ ונסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 135 קמ"ש. טעינת סוללה מלאה משקע ביתי חד פאזי ב- 10 אמפר אורכת כ- 3 שעות בלבד, צריכת החשמל לטעינה כזו היא כ- 8.8 קילו וואט ועלותה כ-4 שקלים. במידה והלקוח יהיה מעוניין הוא יוכל להתקין בביתו שקע חשמל תעשייתי המקצר את זמן הטעינה בכשעה וכמובן, ניתן לטעון את הדגם גם בכל עמדת טעינה ציבורית.

 

טויוטה פריוס פלאג-אין תא הנוסעים
רשימה ארוכה של אבזור נוחות ובטיחות.

צריכת הדלק של הדגם במצב נהיגה היברידי עומדת על 22.2 ק"מ לליטר ובשילב של מיכל דלק בנפח של 43 ליטר, לדגם טווח נסיעה כולל של 1000 ק"מ. צריכת הדלק המשולבת של הדגם עומדת על 77 ק"מ לליטר.

 

מערכת ההנעה של הדגם מאפשרת פעולה במספר מצבים: מצב EV מלא, מצב EV עירוני, מצב היברידי, תצורת שימור אנרגיית סוללה ותצורת נהיגה EV בהתאם לבחירת הנהג ותצורת "גנרטור" המאפשרת בחירה של טעינת סוללה מחדש תוך כדי נסיעה באמצעות מנוע הבנזין.

 

טויוטה פריוס פלאג-אין
פריוס פלאג-אין.

הפריוס פלאג-אין מצוידת במערכת הבטיחות המתקדמת TSS ולדגם ציון בטיחות מקסימלי של 8. מפרט הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת טרום התנגשות כולל זיהוי הולכי רגל, מערכת זיהוי תמרורים ואור גבוה אוטומטי. לדגם 5 מושבים (לעומת 4 בדגם היוצא) ומפרט האבזור כולל מערכת מולטימדיה "8 תומכת בעברית, תצוגה עילית UHD, מפתח חכם לכניסה והתנעה, תאורת LED מלאה, חיישן גשם, בקרת אקלים מפוצלת, דיבורית BT, שליטה מההגה ועוד. 2020 טויוטה פריוס פלאג אין - מפרט טכני מלא להורדה.

 

פריוס פלאג-אין PHEV החדשה 2020
עיצוב שונה מזה של הפריוס הרגילה - בחזית ומאחור.

לגמישות מקסימלית ולראש שקט לאורך זמן, יוניון מוטורס מרחיבה את אפשרויות הרכישה ותציע חבילות מגוונות בהן חבילה הכוללת עמדה טעינה מבית EV-Edge, כבל טעינה ציבורי לשימוש ברשת EV-Edge ובנק דקות טעינה חינם ברחבי הארץ וכן חבילה הכוללת כיסוי של הטיפולים ברכב.

הפריוס פלאג-אין תוצג ותוצע למכירה בעשר סוכנויות נבחרות של טויוטה ברחבי הארץ אשר יעברו הכשרות מיוחדות לנושאי טכנולוגיות טעינה מרשת החשמל כפי שרכב חדש זה מחייב. בסוכנויות הללו יוקצו שטחים ייעודים לדגם החדש, יותקנו עמדות טעינה של חברתV-Edge E מקבוצת יוניון ועוד.

 

תגובות (29)

This comment was minimized by the moderator on the site

במחיר כזה, כבר עדיף יונדאי איוניק חשמלית ...
חוץ מזה, איך אפשר לטעון סוללה של 8 Kwh תוך 3 שעות במטען של 2.2 קילוואט (10 אמפר כפול 220volt)?
משהו פה לא מסתדר, זה לא יוצא 8 קילוואט!

This comment was minimized by the moderator on the site

ולמה הספק כל כך חלש ???

This comment was minimized by the moderator on the site

ברווזון מכוער...

This comment was minimized by the moderator on the site

הפנסים האלה על הפגוש הוכחו כרעיון לא מוצלח, מכיוון שבכל נשיקת פגוש קטנה הם עלולים להישבר, ועלות החלפה של מאות שקלים...

This comment was minimized by the moderator on the site

כל הכבוד לטויוטה ישראל אני מזמין ראשון! ממתין כבר שנתיים לדגם הנל!!!!
מתי להגיע???

This comment was minimized by the moderator on the site

הרכב יגיע לטויוטה זמיר ירושלים
אתה מוזמן ליצור קשר 0532804440

This comment was minimized by the moderator on the site

מתיי מגיע?

This comment was minimized by the moderator on the site

לא הייתה להם ברירה. לטויוטה נכון לעכשיו אין עתיד חשמלי. הם נתקעו עם ייצור רכבי הייבריד.

This comment was minimized by the moderator on the site

איטית כבדה מיושנת ומכוערת ועוד לא דיברנו על קרינה

This comment was minimized by the moderator on the site

נהגת בה? יופי של רכב שקט נוח חסכוני ואמין. מראה ? שאלה של טעם

This comment was minimized by the moderator on the site

ק ר י נ ה !!! מעל 30 מיליגאוס מטר מהמקור

This comment was minimized by the moderator on the site

ירדן היקר
לפני 10 שנים קניתי טיוטה פירוס היברידית אז היה רק טיוטה והונדה וכמובן תוך כדי נסיעה שמעתי על הקרינה ומאוד דאגתי והתאכזבתי
למרות שזה רכב מצוין נוח חסכוני בדיוק כמו שהיצרן אומר
יום יש...

ירדן היקר
לפני 10 שנים קניתי טיוטה פירוס היברידית אז היה רק טיוטה והונדה וכמובן תוך כדי נסיעה שמעתי על הקרינה ומאוד דאגתי והתאכזבתי
למרות שזה רכב מצוין נוח חסכוני בדיוק כמו שהיצרן אומר
יום יש עשרות של יצרנים שמיצרים רכבים היברידיים. ומהמובילים מרצדס אוודי קיאה ועוד זות אומרת שעיניו הקרינה היה רק קינאה שהטיוטה היה רכב היברידי מוביל
אני סומך על טיוטה. הם מובילים איכותיים וגם מיצרים רכבים יפים

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

לדבר המכוער הזה אתה קורה אוטו יפה?

This comment was minimized by the moderator on the site

בהחלט יפה ! אבל מנוע חלש מאד !

This comment was minimized by the moderator on the site

לפי מדידות שערכתי כנראה שהכבלים בטויוטות החדשות מסוככים ואין קרינה מגנטית.

This comment was minimized by the moderator on the site

מכונית לא כדאית מבחינה כלכלית. פריוס היבריד (לא פלאג-אין) עדיפה בהרבה.
מי שרוצה חשמלית כדאי לחכות קצת לפולקסווגן ID.3

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location