טויוטה מעניקה למיניוואן ההיברידי שלה, טויוטה פריוס +, טיפול קוסמטי לדגמי 2015 עם חזית חדשה הכוללת תאורת LED ראשית, גימור משודרג בתא הנוסעים ויותר אבזור כסטנדרט.

2015 טויוטה פריוס פלוס

טויוטה מעדכנת במתיחת פנים את דגמי 2015 של המיניוואן הקומפקטי שבעה מושבים שלה, ה- פריוס +. העדכון לדגם שהוצג לראשונה ב-2012, כולל חזית חדשה, גימור משודרג בתא יחד עם שדרוג לוח המחוונים וקבלתה של מערכת טויוטה טאצ' II כסטנדרט.

 

חיצונית, עיקר השינוי נמצא בחזית שעוצבה מחדש לחלוטין בהשראת שפת העיצוב העדכנית של טויוטה כפי שפגשנו ביאריס 2014 המחודשת למשל. הפגוש הקדמי החדש כולל תרות LED ליום והפנסים הראשיים שעוצבו מחדש כוללים תאורת LED ראשית עם מעבר אוטו' בין אור מעבר לדרך. מאחור, טויוטה עדכנה במעט את עיצוב הפנים.

 

בתא הנוסעים, טויוטה עדכנה את לוח המחוונים המרכזי עם תצוגה מודרנית יותר ומסך "4.3 צבעוני עבור מחשב הדרך הנשלט מגלגל ההגה. בנוסף לכך, טויוטה עדכנה את הגימור בקונסולה המרכזית ובידיות הדלתות. בכל רמות הגימור תוצע כסטנדרט מערכת מולטימדיה Toyota Touch 2. כאופציה טויוטה מציעה עם הדגם הפריוס + המחודשת גם כיוון חשמלי למושב הנהג ומשענת מרכזית.

 

בצד המכני, טויוטה עדכנה את כיול הבולמים בדגם וכן הוסיפה חומרי בידוד בצדדים ובחלק האחורי לטובת נסיעה שקטה יותר. טויוטה עדכנה במעט גם את מפרט הבטיחות של הדגם עם מצלמת רוורס, סייען חנייה והפעלה של איתות מצוקה בעת בלימת חירום.

 

טויוטה מציינת שמנוע ה-1.8 ליטר של המערכת ההיברידית שודרג ועומד כעת בתקן זיהום אירו 6, אך נתונים טכניים מלאים טויוטה תפרסם רק לקראת תחילת שיווקו של הדגם.

 

 

mc-prius-plus-interior_01
mc-prius-plus-interior_01
mc-prius-plus-interior_02
mc-prius-plus-interior_02
toyota_prius
toyota_prius
toyota_prius_1
toyota_prius_1
toyota_prius_2
toyota_prius_2

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.