טויוטה קאמרי החדשה ההיברידית החדשה תציע צריכת הדלק של 26.5 ק”מ לליטר וגידול מינורי בממדים.

טויוטה קאמרי היברידית החדשה - בגרסה היפנית

טויוטה קאמרי החדשה המוצגת בתמונות, זו הגרסה ההיברידית לשוק היפני השונה במעט מהגרסה הרגילה (כמו בקאמרי הנוכחית) ובנוסף שונה במעט מהגרסה האמריקאית שתשווק לקראת ספטמבר בארה"ב.

 

הקאמרי החדשה, גדולה רק במעט מזו המוחלפת: 4,825 מ"מ אורך (10+), 1,825 מ"מ רוחב (5+), 1,470 מ"מ גובה (0+). בסיס הגלגלים נותר זהה על 2,775 מ"מ, אך מרווח הברכיים מאחור צמח ב-46 מ"מ. לאור הגידול המזערי במידות, ניכר שזו יותר מתיחת פנים, מאשר דגם חדש לחלוטין.

 

תא הנוסעים נותר דומה מאוד בעיצובו לדגם המוחלף, אך הוא ניראה עשיר יותר עם פס קישוט מרכזי לרוחבה של הקונסולה . הקונסולה המרכזית בעלת מערך כפתורים זהה לדגם המחולף, אך מעבר לכך ניתן לראות לוח מחוונים חדש בגוון כחול לדגם ההיברידי, הגה חדש עם כפתורי שליטה בעיצוב שונה ועוד מספר שינויים קטנים. כמו במקרה של הפאסאט החדשה, מדובר יותר באבולוציה ולא רבולוציה.

 

מי שכן התחדשה לחלוטין, זו יחידת ההנעה ההיברידית העושה שימוש במנוע 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר (לעומת 2.4 ליטר) אשר יחד עם המנוע החשמלי מפיקה 206 כ"ס וצריכת הדלק עומדת על 26.5 ק"מ לליטר, כמעט פי שניים פחות מצריכת הדלק של הקאמרי ההיברידית היוצאת עם 14.07 ק"מ לליטר. יש לציין שנתון צריכת הדלק של 26.5 ק"מ לליטר נמדד לפי תקן פני שיוחלף השנה והוא "אדיב" בכ-15% לעומת התקן החדש.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.