טויוטה ראב4 אדוונצ'ר
טויוטה ראב4 אדוונצ'ר.
טויוטה ראב4 אדוונצ'ר
טויוטה ראב4 אדוונצ'ר.

טויוטה מציגה עבור השוק האירופי את הראב4 ADVENTURE, גרסה במראה קשוח של רכב שטח לראב4 אך בלי שינויים מכניים שישפרו את יכולות השטח של הדגם. לצד הגרסה החדשה, הראב4 אדוונצ'ר מציג מגוון שינויים אותם נפגוש בכל דגמי 2022 המחודשים של הראב4.

 

הראב4 אדוונצ'ר זכה לעיצוב חדש וקשוח לחזית הדגם בהשראת הטנדרים האמריקאים של טויוטה, לזה טויוטה הוסיפה חישוקי "19 שחורים בעיצוב ייחודי לדגם וזה מסתיים בעיצוב חדש לפגוש האחורי עם צמד סופיות אגזוז בולטות. הראב4 אדוונצ'ר ישווק בצבע דו גווני כולל צבע חאקי ייחודי לדגם עם גג לבן קונטרסטי.

 

טויוטה ראב4 אדוונצ'ר
טויוטה ראב4 אדוונצ'ר.

כאמור, הראב4 אדוונצ'ר מספק לנו הצצה לשינויים שטויוטה ביצעה בכל דגמי 2022 המעודכנים של הראב4, זה כולל פנסים ראשיים חדשים, LED כמובן, עם חתימת תאורת יום חדשה, פנסי ערפל חדשים מבוססי תאורת LED וחישוקי 10 צלעות חדשים בגימור כסוף או שחור מבריק. בתא הנוסעים נמצא תאורת אווירה חדשה LED, מושב נוסע חשמלי כסטנדרט, תאורה אחורית למפסקי החלונות ושקעי USB טייפ C לטעינה.

 

טויוטה ראב4 אדוונצ'ר
טויוטה ראב4 אדוונצ'ר.

הראב4 אדוונצ'ר ישווק עם מערכת ההנעה ההיברידית בגרסת הנעה כפולה AWD-i עם מנוע חשמלי אחורי בהספק כולל של 222 כ"ס. כמו שאר דגמי הראב4 ההיברידי לדגם כושר גרירה מרבי של עד 1650 ק"ג.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 26

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.