לאור ההחלטה של קבוצת PSA, בשלב זה, שלא להציג גרסאות חדשות לסיטרואן C1 ופיג'ו 108, המכוניות העירוניות של סיטרואן ופיג'ו, עתידה של טויוטה אייגו היה לוט בערפל שכן מדובר בדגם שיוצר במשותף עם פיג'ו וסיטרואן, הייצור היה של פיג'ו סיטרואן וטויוטה תרמה את המנוע ודברים נוספים.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אז כנראה שלא נפגוש C1 חדשה אך כעת טויווטה מאשרת רשמית שהשנה נפגוש אייגו חדשה וליתר דיוק, טויוטה מאשרת היום (ד') כי היא מחויבת לסגמנט הזה והיא תציג דגם חדש שיתחרה בהמשך השנה מול יונדאי i10 וקיה פיקנטו.

 

פלטפורמת GA-B לסגמנט A
פלטפורמת GA-B לסגמנט A.

לפי טויוטה הרכב העירוני החדש שלה יעשה שימוש בפלטפורמת TNGA בגרסת GA-B שזו אותה פלטפורמה של היאריס החדשה ושל היאריס קרוס אותו נפגוש בישראל לקראת סוף השנה. טויוטה מציינת כי הרכב העירוני שלה יעשה שימוש במנוע בעירה פנימית בלבד, ללא הנעה היברידית, וזאת בכדי לשמור על מחיר נגיש של הדגם.

סגמנט A נחשב לסגמנט לא מספיק רווחי וזו הסיבה שקבוצת PSA החליטה שלא להציג דגמים לסגמנט זה, טויוטה לעומת זאת עושה זאת בכדי להגדיל את השימוש בפלטפורמת GA-B בכדי להוזיל עלויות ולהגיע למספר של 500,000 רכבים בשנה העושים שימוש בפלטפורמה הזו.