טויוטה GR HV קונספט
טויוטה GR HV קונספט.
טויוטה GR HV קונספט
טויוטה GR HV קונספט.

טויוטה GR HV היא הצצה למכונית ספורט היברידית עם הנעה אחורית, אולי הדור הבא של ה-GT86.

 

טויוטה חושפת היום (ו') את הקונספט GR HV, קונספט למכונית ספורט היברידית עם הנעה אחורית אותה היא תציג לציבור בתערוכת טוקיו 2017 בסוף החודש.

 

שם המכונית משלב בין חטיבת המרוצים של טויוטה, Gazoo Racing, לבין העבודה שמדובר ברכב היברידי, Hybrid Vehicle. טויוטה לא מספקת פרטים טכניים על יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם, אך היא מציינת כי מדובר ביחידת הנעה היברידית THS-R המיועדת לרכבי ספורט  (Toyota Hybrid System-Racing) העושה שימוש בטכנולוגיה אשר פותחה עבור הטיוטה TS50 ההיברידית - מכונית מרוץ 24 השעות של לה מאן.

 

טויוטה GR HV קונספט
לא תתקשו לזהות שהמקור הוא GT86.

לפי טויוטה, עיצוב המכונית נעשה בהשראת ה-TS50, מכונית המרוצים היברידית של טויוטה, וכן בהשראת טויוטה ספורט 800, מכונית הספורט הראשונה של טויוטה שהייתה מצוידת בגג טרגה, וכן בהשראת הסופרה האגדית. כל זה טוב ויפה, אך לא תתקשו להבחין, במיוחד אם תציצו בתא הנוסעים, שהקונספט בנוי על טויוטה GT86.

 

הדגם מצויד אמנם בתיבת הילוכים אוטו', טויוטה לא מציית את הסוג, אך בלחיצת כפתור הנהג יכול לשלוט ידנית בתיבה (6 הילוכים) באמצעות מוט ההילוכים. בכדי לשפר את חלוקת המשקל בדגם הסוללה של המערכת ההיברידית מותקנת במרכז הרכב.

האם הקונספט הוא רמז שטויוטה GT86 הבאה תהיה היברידית? סביר להניח שכן, אך אותנו יותר מעניינת הסופרה החדשה אשר פותחה במשותף עם ב.מ.וו (Z4 הבאה) ותוצג במהלך השנה הבאה וגם היא צפויה לעשות שימוש ביחידת הנעה היברידית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.