2019 יונדאי איוניק החדשה
2019 יונדאי איוניק החדשה - מתיחת פנים לדגם.
2019 יונדאי איוניק החדשה
2019 יונדאי איוניק החדשה - מתיחת פנים לדגם.

המכונית הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2018, יונדאי איוניק, זוכה להתחדש בדגמי 2019 במתיחת פנים - לדגם ההיברידי ולדגם הפלאג-אין PHEV.

 

חזיתה של האיוניק זכתה לעיצוב חדש עם גריל בעיצוב חדש ובולטת ועיצוב חדש ליחידות התאורה הראשיות ופנסי הערפל - LED מלא. מאחור, נמצא בעיקר עיצוב מעודכן ליחידות התאורה ועיצוב חדש לחישוקי הגלגלים משלים את העדכון החיצוני לדגם.

 

2019 יונדאי איוניק החדשה תא הנוסעים
עיצוב חדש לתא הנוסעים ושליטה באמצעות מגע על בקרת האקלים.

שינוי משמעותי עוד יותר, שלרוב לא פוגשים במתיחת פנים לדגם, נמצא בתא הנוסעים של האיוניק שם יונדאי פשוט עיצבה מחדש את כל הדשברוד והתקינה מערך חדש לחלוטין של שליטה על בקרת האקלים - מבוסס מגע - ומערכת מולטימדיה עם מסך ״8 בדגמים הרגילים או ״10.25 בדגמים הבכירים - תמיכה באפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו כסטנדרט בכל המערכות. הדשבורד והמושבים עטופים בעור מלאכותי ותאורת אווירה נוספה ברמות הגימור הגבוהות.

 

2019 יונדאי איוניק החדשה
עדכון לפנסים והפגוש האחורי.

כמו בדגם היוצא, האיוניק מצוידת בשלל מערכות בטיחות מתקדמות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד. לשני הדגמים נוספה פונקציית Green Zone Drive Mode הפועלת במצב נהיגה ECO. בהתאם למסלול הנהיגה שהוכנס למערכת הניווט, המערכת שומרת על רמה מסוימת של טעינת הסוללה כך שבכניסה לאזורים ״ירוקים״ כגון בתי חולים או גני ילדים המערכת תעשה שימוש מרבי בסוללה בכדי להפחית את זיהום האוויר.

 

האיוניק ההיברידית ממשיכה עם אותה יחידת הנעה, שילוב של מנוע 1.6 ליטר 105 כ״ס ו-15.0 קג״מ עם מנוע חשמלי בהספק של 43.5 כ״ס ומומנט של 17.3 קג״מ היוצרים יחידת הנעה בהספק משולב של 141 כ״ס. הדגם מצויד בסוללת ליתיום-יון פולימר בקיבולת של 1.56kWh והמערכת ממשיכה גם עם תיבת השישה הילוכים DCT של הדגם היוצא. 

 

האיוניק פלאג-אין PHEV, שלא משווקת בישראל, עושה שימוש באותו מנוע 1.6 ליטר בנזין GDi אך מצוידת במנוע חשמלי חזק יותר עם 60.5 כ״ס המאפשר נהיגה חשמלית מלאה עד למהירות של 120 קמ״ש. ההספק הכולל של המערכת עומד על 141 כ״ס והמומנט המרבי על 27 קג״מ. הדגם מצויד בסוללת ליתיום-יון פולימר גדולה מזו שבדגם ההיברידי הרגיל, בקיבולת של 8.9kWh, המספיקה לטווח חשמלי של 51.5 ק״מ בתקן WLTP.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.