יונדאי i800 החדש
יונדאי i800 החדש - יונדאי סטאריה בשוק הקוריאני.
יונדאי i800 החדש
יונדאי i800 החדש - יונדאי סטאריה בשוק הקוריאני.

לאחר שסיפקה לנו הצצה ראשונה אל הדגם בתחילת החודש, יונדאי חושפת כעת את וואן הנוסעים סטאריה (Staria) שהם הדגם שמחליף את יונדאי i800 הנוכחי המוכר לנו בישראל כוואן הנוסעים הגדול של יונדאי.

 

אמנם בשנים האחרונות מובילי נוסעים המבוססים על וואן מסחרי זכו ללא מעט דגש על נראות ועיצוב, כמו מרצדס V קלאס היוקרתי המבוסס על הויטו המסחרי הפשוט יותר, אך יונדאי לקחה את נושא עיצוב מוביל הנוסעים שלה לרמה אחרת שלא פגשנו עד היום בסגמנט הזה. מבט אחד בחזית הדגם ונדמה לכם כי מדובר בכלל ברכב קונספט מהעתיד ולא איזה דגם שכבר בקרוב לקוחות יונדאי בדרום קוריאה יוכלו לרכוש.

 

יונדאי i800 החדש
גרסת הנוסעים הרגילה.

שאר הצדדים קצת יותר שגרתיים למראה, כמה כבר אפשר להיות יצירתיים ברכב שהמטרה העיקרית שלו היא להיות מלבן המספק מקסימום נפח לחלל תא הנוסעים או המטען. לקוחות הסטאריה יוכלו לבחור גם בדגם סטאריה Lounge היוקרתי יותר (הדגם בשחור בתמונות) הכולל גם עיצוב חיצוני משודרג עם תאורת יום וראשית בצורה של 8 קוביות קרח יחד עם עיצוב שונה לגריל הקדמי, פנסים אחוריים משודרגים בצורת פיקסלים והדגשה בצבע ברונזה על מראות הצד, חישוקי הגלגלים ועוד.

 

2022 יונדאי i800 החדש
פנסים בחתימת פיקסלים.

בשוק הקוריאני הדגם ישווק במגוון תצורות: גרסאות מסחריות סגורות עם 3 או 5 מושבים, גרסאות נוסעים פשוטות עם 9 או 11 מושבים ודגם הפרימיום סטאריה Lounge ישווק עם 7 או 9 מושבים. סביר להניח כי מחוץ לשוק הקוריאני יהיו גם גרסאות 8 מושבים 2+3+3. היצע המנועים ביונדאי i800 החדש כולל שלושה מנועים: 2.2 ליטר טורבו דיזל, 3.5 ליטר V6 וגרסת הנעה בגז LPG על בסיס מנוע ה-V6.

תא הנוסעים מציג עיצוב מודרני עם טכנולוגיה מודרנית כגון לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל "10.25 או "8 בדגמי הבסיס, שליטה באמצעות משטחי מגע על בקרת האקלים (בדגם Lounge), ממשק אלקטרוני באמצעות כפתורים לשליטה על תיבת ההילוכים האוטומטית (בדגם הרגיל יש אופציה לתיבה ידנית), תאורת אווירה ב-64 גוונים ועוד. כיאה למוביל נוסעים בכיר, נוכל למצוא מגוון פתרונות אחסון כולל מקרר מובנה, מושבי מחלקה ראשונה חשמליים מאחור עם הדום נשלף ועוד. בנוסף נמצא גם מפרט מלא של מערכות בטיחות מתקדמות, בהתאם לרמת הגימור.

 

יונדאי i800 החדש
שדרוג משמעותי לעומת i800 הנוכחי.

מידות הדגם צמחו משמעותית לעומת הדגם היוצא ועם אורך של 525.5 ס"מ , רוחב של 199.5 ס"מ וגובה של 199 ס"מ הדגם החדש גדול יותר מיונדאי i800 הנוכחי עם תוספת של 10 ס"מ לאורך, 7.5 ס"מ לרוחב ו- 6.5 ס"מ לגובה. הדגם החדש מבוסס על הפלטפורמה של קיה קרניבל כך שכעת הדגם מבוסס על שלדה אחורה במקום שלדת סולם המאפיינת רכבים מסחריים וההנעה כעת היא קדמית במקום אחורית.

2021 יונדאי i800

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.