גדולה, מרווחת ואיכותית יותר, הסיוויק האצ'בק החדשה אומרת שלום למנוע ה-1.8 ליטר ותיבת החמישה הילוכים ומצטיידת בשני מנועי טורבו חדשים, 1.0 ליטר 129 כ"ס ו-1.5 ליטר 182 כ"ס, ובתיבת הילוכים CVT רציפה.

 

לקראת תחילת השיווק של הסיוויק האצ'בק 2017 החדשה באירופה, הונדה חושפת את המפרט הטכני המלא של הדגם. הסיוויק האצ'בק 2017 היא מכונית חדשה לחלוטין, פלטפורמה, מנועים וכו', ובניגוד לדורות הקודמים של הדגם, הפעם דגם הסדאן ודגם ההאצבק הם לא דגמים נפרדים אלא גרסת מרכב שונה לאותו הדגם. על הסיוויק סדאן 2017 החדשה תוכלו לקרוא בקישור.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הסיוויק האצ'בק החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה הקשיחה בכ-52% יותר מזו של הדגם היוצא ולמרות הגידול המשמעותי במידות הדגם, היא קלה יותר בכ-16 ק”ג מהדגם היוצא. המתלה האחורי שודרג בדגם החדש מקורת פיתול פשוטה למתלה רב חיבורי כאשר בדגמים המאובזרים יותר הבולמים מאחור בעלי קשיחות נשלטת אלקטרונית (אדפטיביים).

מידות הדגם גדולו כאמור משמעותית, ועם אורך של 4,497 מ"מ, רוחב של 1,800 מ"מ, גובה של 1,421 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, הסיוויק האצ'בק 2017 החדשה ארוכה ב-130 מ"מ, רחבה ב-30 מ"מ ונמוכה ב-20 מ"מ מהדגם היוצא. לבסיס הגלגלים נוספו 30 מ"מ משמעותיים והונדה מציינת תוספת של 95 מ"מ למרווח הרגליים ו-45 מ"מ למרווח הברכיים מאחור, לעומת הדגם היוצא.

 

נפח תא המטען בדגם גדול יותר מזה של הדגם היוצא ועומד על 420 ליטר או 478 ליטר בדגמים המאובזרים יותר המצוידים ברצפת מטען (64 ליטר). עם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח של 1,209-1267 ליטר. אלו נתונים המציבים את הדגם גבוה מעל רוב המשפחתיות האצ'בק המתחרות.

 

מה שלא נמצא יותר מאחור אלו "מושבי הקסם" המצוינים של הדגם היוצא ובמקומם נמצא מושב סטנדרטי בחלוקה של 60/40. “כפיצוי", הונדה התקינה בתא המטען וילון הנפתח לרוחבו של התא כך שאין צורך להסירו או לשלוף אותו החוצה בכל הובלה של חפצים גדולים – במידת הצורך הוא ניתן להסרה לחלוטין.

 

2017 הונדה סיוויק האצ'בק – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

את מנוע ה-1.8 ליטר 140 כ"ס הוותיק ותיבת החמישה הילוכים אוטו' הוותיקה גם היא, הונדה מחליפה בשני מנועי VTEC TURBO חדשים ומודרניים, המשודכים לשתי תיבות הילוכים חדשות אשר פותחו במיוחד עבור הסיוויק: תיבת 6 הילוכים ידנית או תיבת הילוכיםCVT רציפה. בהמשך, הדגם ישווק באירופה גם עם מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל עם 120 כ"ס.

 

1.0 ליטר: מנוע שלושה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 129 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ ב-2,250 סל"ד עם תיבה ידנית או 18.35 קג"מ בין 1,700-4,500 סל"ד עם תיבה רציפה. ביצועים: 0-100 קמ"ש ב- 10.4 שניות עם תיבה ידנית או 10.2 שניות עם תיבה רציפה ומהירות מרבית של 203 קמ"ש או 200 קמ"ש בהתאמה. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 20.8 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית או 21.3 ק"מ לליטר עם תיבה אוטו'.

 

1.5 ליטר: מנוע ארבעה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 182 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ בין 1,900-5,000 סל"ד עם תיבה ידנית או 22.4 קג"מ בין 1,750-5,500 סל"ד עם תיבה רציפה. ביצועים: 0-100 קמ"ש ב-8.2 שניות עם תיבה ידנית או רציפה ומהירות מרבית של 220 כ"ס או 200 קמ"ש בהתאמה. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.2 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית או 16.4 ק"מ לליטר עם תיבה רציפה.

 

כל הנתונים הם לרמת הגימור הבסיסית ולחישוקי "16 (“17 כאופציה). משקל הבסיס של הדגם (1.0 ליטר ידני) עומד על 1229 ק"ג והוא עולה עד ל-1,397 ק"ג לדגם 1.5 טורבו אוטו' הבכיר.

 

בהונדה מציינים כי בתיבה הרציפה של הדגם הושקעו שעות רבות של פיתוח כך שתציעה אופי פעולה "טבעי" כמו תיבה אוטו' רגילה (מדמה תיבת 7 הילוכים אוטו') ומהירות תגובה הדומה לזו של תיבה רובוטית כפולת מצמדים. לרשות הנהג מנופי העברה על גלגל ההגה לטובת שליטה מלאה על התיבה – במצב ידני או אוטו'. כאשר התיבה מזהה מצבי האטה (או הסרה מהירה של הרגל מדוושת הגז), נסיעה במדרון או כניסה לסיבוב, היא "תוריד הילוך" בכדי לייצר בלימת מנוע ושמירה על סל"ד גבוה לטובת האצה מהירה בחזרה לדוושת הגז. מאפיינים אלו של התיבה התאמו במיוחד לשוק האירופאי.

 

תא נוסעים הונדה סיוויק 2017 החדשה
תא הנוסעים החדש מרווח, טכנולוגי ואיכותי יותר.

אבזור ובטיחות:

תא הנוסעים החדש לא רק מרווח ואיכותי יותר, הוא גם סוף סוף זוכה לעיצוב סטנדרטי ונקי יותר שלא מנסה להתחרות באנטרפרייז, בקיצור, קל ונוח יותר לתפעול. בהונדה מציינים בידוד רעשים משופר "ומוביל בסגמנט" תנוחת נהיגה נמוכה וספורטיבית והבטחה להנאה מנהיגה.

 

ברשימת האבזור של הדגם (כסטנדרט או כאופציה) אנחנו מוצאים תאורה ראשית בטכנולוגיית LED, משטח טעינה אלחוטי למכשירים סלולריים, מערכת מולטימדיה מתקדמת (Honda Connect-2) עם מסך IPS בגודל "7, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, קישוריות מורחבת למכשירים סלולריים באמצעות אפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו, כולל תפעול קולי באמצעות SIRI שימוש במפות גוגל ועוד. ברמות האבזור הגבוהות יותר ניתן למצוא מערכת שמע משודרגת עם 11 רמקולים, כניסה והתנעה ללא מפתח, ריפודי עור, חלון גג חשמלי ועוד.

 

הסיוויק האצ'בק החדשה מצוידת כסטנדרט (באירופה לפחות) במערכת הבטיחות המתקדמת הונדה SENSING, מערכת הכוללת מערכת קדם תאונה ובלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי ואף בלימה (קלה) במידת הצורך, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת זיהוי תמרורים המאפשרת הגבלת מהירות בהתאם ומערכת בקרת שיוט חכמה i-ACC המגיבה לנהגים אחרים, כך לדגומה אם היא מזהה נהג העומד לחתוך את נתיב הנסיעה שלכם היא תגיב עוד לפני שהוא נכנס לנתיב לטובת נסיעה חלקה ונעימה יותר.

 

בנוסף לכך הדגם מצויד במערכת לניטור עצמים בשטח מת, כולל תנועה חוצה מאחור, ומצלמה אחורית. הדגם עדיין לא נבחן במבחן הריסוק האירופאי, אך בהונדה מצפים לציון מלא של 5 כוכבים.

 

תגובות (15)

This comment was minimized by the moderator on the site

ואף מילה על העיצוב החיצוני המוגזם, עד כדי גיחוך.. ??

This comment was minimized by the moderator on the site

מה השתנה הסיוויק הזו מזו הקודמת, והקודמת מהקודמת... :-) העיצוב תמיד היה קיצוני.

This comment was minimized by the moderator on the site

מתי תשווק בארץ

This comment was minimized by the moderator on the site

וואו זה כיעור שלא ייאמן. הפריוס מלכת יופי לידה...

This comment was minimized by the moderator on the site

שמע אתה מוזר כנראה אתה איש של קיה ויונדאי ולא יודע מה זה יופי ואיכות

אבל מה....

משום מה היבואן יתן מחירים של אודי. אפילו על הדגמים הקודמים שהיו נחותים מהתחרות בכל פרמטר היה מחיר גבוהה יותר סתם כי יש פראיירים שמוכנים לשלם.

אז עכשיו שהם מתיישרים. המחיר יהיה גבוהה...

אבל מה....

משום מה היבואן יתן מחירים של אודי. אפילו על הדגמים הקודמים שהיו נחותים מהתחרות בכל פרמטר היה מחיר גבוהה יותר סתם כי יש פראיירים שמוכנים לשלם.

אז עכשיו שהם מתיישרים. המחיר יהיה גבוהה בשמיים. אולי כמו מרצדס.

שיהיה בהצלחה ליבואן... אי אפשר לנוח על זרי הצלחה מהעבר לאורך זמן.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מעניין כמה היבואן יתחזר על המחירים וימשיך להחזיק את הרכבים בתצוגה כמו שהיה בשנים האחרונות.

This comment was minimized by the moderator on the site

לא מובן למה צריך מנוע עם 182 כ"ס כדי להגיע ב 8.2שניות ל 100 קמ"ש - בגולף עשים זאת היום עם מנוע 150 כ"ס

This comment was minimized by the moderator on the site

כי בגוף יש גיר אחר ו 200 קילו פחות

This comment was minimized by the moderator on the site

אין פה מה להשוות אם הנתונים באמת כאלו הגולף פח אשפה לידה. תראה את אורך הס״ד בג״מ זה מדהים.
בנוסף מדובר פה במכונית הרבה יותר גדולה מהגולף והאמת גם הרבה יותר ניראת טוב , היא ניראת ממש מדהים כמו איזו...

אין פה מה להשוות אם הנתונים באמת כאלו הגולף פח אשפה לידה. תראה את אורך הס״ד בג״מ זה מדהים.
בנוסף מדובר פה במכונית הרבה יותר גדולה מהגולף והאמת גם הרבה יותר ניראת טוב , היא ניראת ממש מדהים כמו איזו חללית קטלנית. רק חבל שהיא בטח תעלה משהו כמו 200K לדגם המאובזר.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

ההונדה המאובזרת ביותר תעלה 144,900
פרטים נוספים באתר Honda.co.il

This comment was minimized by the moderator on the site

אין מה להשוות בכלל ההונדה הרבה יותר מאובזרת הגיר שלה ברמה הרבה יותר גבוהה המנוע שלה הכי ברמה יותר גבוהה ואין בכלל מה לדבר מבחינת הבטיחות ההונדה משאירה את הגולף הרבה מאוד מאחורה

This comment was minimized by the moderator on the site

הגולף ככל הנראה קלה יותר (לא בדקתי), ובעיקר, יש לה גיר כפול-מצמדים, הטופ של הטכנולוגיה מבחינת צריכת דלק וביצועים (עוקף ידני ב-2 התחומים האלה), אבל תחתית הטכנולוגיה מבחינת אמינות, לפחות עד לפני כמה...

הגולף ככל הנראה קלה יותר (לא בדקתי), ובעיקר, יש לה גיר כפול-מצמדים, הטופ של הטכנולוגיה מבחינת צריכת דלק וביצועים (עוקף ידני ב-2 התחומים האלה), אבל תחתית הטכנולוגיה מבחינת אמינות, לפחות עד לפני כמה שנים. לא יודע מה מצב האמינות של תיבות ה-DSG הללו כיום.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location