חברת לובינסקי מסכמת את ימי המכירות הדיגיטליים "GET DIGITAL" אותם קיימה החודש (8-16.06.2020) עם תוצאות מרשימות ודי מפתיעות לגבי מידת ההיענות של הצרכן הישראלי לרכישה דרך ערוץ זה. במהלך ימי המכירות הדיגיטליים שהתקיימו במשך 200 שעות מלאות נמכרו 736 כלי רכב ללקוחות פרטיים, מהם 468 בתהליך דיגיטלי מלא – 63 אחוז מכלל המכירות!

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

לובינסקי מוסיפה כי מתחילת חודש יוני ועד ה-16 ביוני נמכרו מהדגמים אותם משווקת הקבוצה 992 רכבים, מהם 527 בתהליך דיגיטלי מלא - שיעור של 53 אחוזים! טרם ימי המכירות, הציעה לובינסקי רק את דגמי MG, אופל קורסה ופיג'ו 2008 בתהליך מכר דיגיטלי מלא. לאור נתונים אלה, לובינסקי תמשיך לפתח, לחזק ולשפר את תהליך הרכש הדיגיטלי בעולמות ה-E-COMMERCE להנגישו לקהלים גדולים יותר בציבור.

אתרי הסחר הדיגיטליים שהקימה לובינסקי במסגרת ימי המכירות, השיגו נתוני חשיפה גבוהים במיוחד של 106,667 מתעניינים. אתרים אלה אפשרו לרוכשים להשלים תהליך רכישה דיגיטלי מלא, להזמין נהיגת מבחן, לשוחח עם נציג המכירות, לאפיין את כלי הרכב ועוד. מתוך כלל הרכישות שבוצעו באתרי המכר הדיגיטליים, הדגמים העיקריים שנרכשו באופן דיגיטלי מלא הם פיג'ו 3008 ו-2008, סיטרואן C3 ו-C5 איירקרוס, אופל קורסה וקרוסלנד ו-MG ZS. מחיר המכירה הממוצע בימים אלה עמד על 143,088 שקל (כולל מע"מ).

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location