לאחר שהציגה את הדגם מוקדם יותר השנה, לפימוטור תחל השבוע בשיווק של המשפחתית סדאן החשמלית B01 בשוק הבית הסיני כאשר המטרה של הדגם היא לספק לרוכשים צעירים משפחתית סדאן קלאסית, עם הנעה חשמלית כמובן, במחיר נגיש יחסית מבלי לוותר על טווח או טכנולוגיה אוטונומית מתקדמת, כך לדוגמה דגמי ההשקה מצוידים כסטנדרט בחיישן LiDAR שלרוב נמצא רק ברכבים יקרים הרבה יותר.
ליפמוטור B01 מבוססת על פלטפורמת LEAP 3.5 העדכנית על החברה עם הנעה אחורית, חיבור ישיר של התאים לשלדה (CTC 2.0), חיבור V2L ובדגמים שונים היא גם כוללת תמיכה בארכיטקטורת 800V, כמו במקרה של ליפמוטור C10 המחודש. את הפרט הזה, האם גם ל- B01 תמיכה ב-800V, נעדכן בעוד מספר ימים כאשר יחל השיווק בפועל.

כמו שאר הדגמים של ליפמוטור, העיצוב של ה- B01 לא מסעיר אך מודרני ונעים לעין. במקרה של ה- B01 העיצוב הזה אפשר להשיג מקדם גרר אולטרה נמוך של 0.197 בלבד. עם אורך של 4,770 מ"מ, רוחב של 1,880 מ"מ, גובה של 1,490 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,735 מ"מ מדובר במשפחתית סדאן גדולה יותר מהמתחרות הישירות ואם נשווה לדוגמה לטויוטה קורולה, אז ליפמוטור B01 ארוכה יותר משמעותית ב- 140 מ"מ, רחב יותר ב-100 מ"מ ועוד תוספת של 35 מ"מ לבסיס הגלגלים. נפח תא המטען בדגם עומד על 460 ליטר + 40 ליטר מתחת לרצפת התא.

ליפמוטור B01 תשווק עם שתי יחידות הנעה חשמליות, 177 כ"ס בדגם הבסיס שעדיין לא זמין לרכישה או 215 כ"ס בדגם הבכיר יותר הזמין עם מבחר של שתי סוללות LFP, האחת בקיבולת של 56.2kWh והשנייה בקיבולת של 67.1kWh. טווח הנסיעה בתקן CLTC הסיני האופטימי עומד על 550 ק"מ או 650 ק"מ בהתאמה - בתרגום גס לתקן WLTP מדובר בטווח נסיעה של כ-450 ק"מ ו-520 ק"מ. יחידת ההנעה הזו זהה למוכר לנו מהקרוסאובר המשפחתי ליפמוטור B10 שהושק מוקדם יותר השנה. את שני דגמים אלו, נפגוש בישראל במהלך שנת 2026.
חלל תא הנוסעים דומה מאוד למוכר לנו מה- B10 כך שהוא מתאפיין בעיצוב מינימליסטי אך לא משעמם, שימוש נרחב בעור סינטטי לעיטוף חלל תא הנוסעים, לוח מחוונים דיגיטלי "8.8 רחב ומערכת מולטימדיה "14.6 הפועלת על שבב סנאפדרגון 8295 של קוואלקום.

הדגם מצויד במערך מקיף של חיישנים הכולל חיישן LiDAR קדמי, 12 מצלמות, 5 חיישני רדאר ו-12 חיישנים אולטרסוניים. המערך הזה מאפשר נהיגה סמי-אוטונומית בעיר ובכביש המהיר. רלוונטי לשוק המקומי שלנו? כמו מרבית מערכות הנהיגה האוטונומיות מסין, בשלב זה לא.