הדור השמיני של הגולף נתפס בעדשת המצלמה ללא כל הסוואה. החשיפה הרשמית בהמשך השנה.

 

הדור השמיני של הגולף נחשף לראשונה ללא כל הסוואה בתמונות אשר צולמו במהלך צילומי סרטון תדמית לדגם במדריד. כרגיל, בכל הקשור לעיצוב אין כאן הפתעות והגולף ממשיכה במסורת של אבולוציה קלה לקווי העיצוב השמרניים אך המוצלחים והכל כך מזוהים עם הדגם. אם לא היינו יודעים כי מדובר בדגם חדש, בקלות היה ניתן לטעות כי מדובר במתיחת פנים מקיפה לדגם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הגולף מעולם לא הפתיע אותנו בעיצוב החיצוני, אך היא תמיד הייתה נושאת הלפיד הטכנולוגי של קבוצת פולקסווגן, הראשונה לקבל את כל הטכנולוגיה החדשה של הקבוצה, וזו החדשה תמשיך במסורת הזו. 

 

פולקסווגן גולף 8 איור תא נוסעים
משטחי מגע במקום כפתורים פיזיים.

תא הנוסעים של הדגם, שזכה לעיצוב שונה ומודרני יותר מזה של שני הדורות האחרונים, יעשה שימוש נרחב במשטחי מגע במקום בכפתורים פיזיים, גם על גלגל ההגה, וכמו בדגמים חדשים רבים מסגמנט היוקרה, מערכת המולטימדיה החדשה של הדגם הוצמדה ללוח המחוונים לכדי יחידה ויזואלית אחת.

אנחנו לא יודעים לומר האם הגולף החדשה תצויד בסוג חדש של תיבת DSG, אך השליטה על התיבה תהיה אלקטרונית ולא אלקטרו-מכנית כמו בדגם הנוכחי. למעט אופציה למערכת הנעה היברידית פלאג-אין ותוספת צפויה של מערכת מיקרו-היברידית 48V למנועים החזקים יותר בדגם, אנחנו לא מצפים לחידושים מיוחדים בתחום ההנעה והגולף החדשה צפויה להמשיך לעשות שימוש במנועים המוכרים מהדגם הנוכחי, כלומר 1.0TSI או 1.5TSI בתחום הבנזין ו-1.6TDI או 2.0TDI בתחום הדיזל.

 

גולף 8 החדשה
גולף 8 החדשה.

 

תחום נוסף בו אנחנו צפויים לפגוש חידושים מרשימים הוא בתחום מערכות הבטיחות המתקדמות. הגולף החדשה צפויה להציג מערכת נהיגה אוטונומיות בדרגה 3, מערכת אשר תאפשר בתנאים מסוימים להסיר לחלוטין את הידיים מההגה.

 

תגובות (21)

This comment was minimized by the moderator on the site

אותה גברת בשינוי אדרת...הגולף כבר מיזמן בלוף.

This comment was minimized by the moderator on the site

סע בשקט במאזדה שנת 2000 שקניתה במבצע. ואל תגלה טפשותך ברבים.

This comment was minimized by the moderator on the site

"ואל תגלה טפשותך ברבים". מכיר את המשפט "טול קיסם מבין שיניך" וכו'? מה זה "שקניתה במבצע"???

This comment was minimized by the moderator on the site

מבצע אנטבה. עכשיו אתה רגוע. לכלאחד יש מזל שלוואין טעם לקשקש ברבים

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב פצצה

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב מעולה איכותי חזק ומהנה ,
אבל חבל חבל חבל אמינות הdsg דופקת את החבילה .

This comment was minimized by the moderator on the site

היו בעיות ילדות שמזמן נעלמו ונכחדו ועדיין אנשים ממשיכים וממשיכים עם המנטרה הזו. אין יותר בעיות. אני כבר 150 אלף ק"מ עם הגיר הזה וכלום, נאדה!

This comment was minimized by the moderator on the site

עניין של מזל בלבד. יש לאבא שלי חבר שהיה עם ראפיד ספייסבק 2016 והלך לו פעמיים גיר dsg (פעם אחת גיר ופעם אחת זוג קלאצים). והבנאדם לא צעיר ולא נוגע המון באוטו. יש כאלה שיש להם מזל כמוך ויש כאלה שאין...

עניין של מזל בלבד. יש לאבא שלי חבר שהיה עם ראפיד ספייסבק 2016 והלך לו פעמיים גיר dsg (פעם אחת גיר ופעם אחת זוג קלאצים). והבנאדם לא צעיר ולא נוגע המון באוטו. יש כאלה שיש להם מזל כמוך ויש כאלה שאין להם זה הכל.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

פולקסווגן ממשיכה את המסורת של הפורשה 911 מבחינת המראה החיצוני

This comment was minimized by the moderator on the site

רק במכוער

This comment was minimized by the moderator on the site

כבר 260000 אלף אם הdsg
אחלה מערכת ואין על הגרמנית הזו

This comment was minimized by the moderator on the site

כמה שיגידו מותג יוקרתי, אני לא מתקרב לטכנולוגיה שלהם DSG, צרות בצרורות ויקרות.

שלא לדבר על מחשב דרך שמתקלקל, צריך לקחת משכנתא.

רק יפניות נותנות פייט די טוב.

This comment was minimized by the moderator on the site

רק בשלושה חודשים אחרונים שילמתי 12000 שקל על הגיר המחורבן של הגולף שנת 2013.חוזר ליפניות או קוריאניות, אני עם גרמניות סיימתי למרות חווית הנסיעה שעלתה לי ביוקר.

This comment was minimized by the moderator on the site

תבדוק,
היתה תביעה ייצוגית בעניין הזה..
אני לפני שנה , בסיאט איביזה 2013
הלך לי מזלגות הגיר פלוס המכטרוניקס,
קיבלתי אחריות מלאה
עד השקל האחרון במוסך פליקס

This comment was minimized by the moderator on the site

שילמתי 12000 על מחשב הגיר ועברתי מזמן ליפניות/הונדה. גם ראש שקט וחוויית נהיגה.

This comment was minimized by the moderator on the site

יש לנהוג, ויש לנהוג..
מה שגולף מנוע 1500 טורבו נותנת,
שום יפנית וקוריאנית בחיים לא יתנו..
זה נהיגה מעולם אחר,
פשוט GTI , נהיגה וביצועים שלא קיימים
בשום רכב אחר בסגמנט..

This comment was minimized by the moderator on the site

גם תקלות ....

This comment was minimized by the moderator on the site

גם לי היה גולף 1.4 150 כ"ס. התאכזבתי! הרכב מהסס ביציאה, וזה לא משנה אם אתה במצב ספורט. הגיר כל הזמן מעלה
הילוכים ללא התאמה למצב הדרך או העומס על המנוע. ההספק של המנוע הוא על הנייר כי הגיר לא...

גם לי היה גולף 1.4 150 כ"ס. התאכזבתי! הרכב מהסס ביציאה, וזה לא משנה אם אתה במצב ספורט. הגיר כל הזמן מעלה
הילוכים ללא התאמה למצב הדרך או העומס על המנוע. ההספק של המנוע הוא על הנייר כי הגיר לא מאפשר למנוע "להוריד"
אותו לכביש. זה ברור שפולקסווגן בנתה מערך הגנה לגיר, ולמרות, אחרי שנה כבר הרגשתי התחלה של רעידות המסמנות
את סופם המתקרב של הקלצ'ים. ובמילים אחרות, שומר נפשו ירחק!

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אולי אתה צודק עם הקוריאניות אבל לא עם הפניות תשווה את הסיוויק לגולף ויש לך אוטו הרבה יותר טוב גם מבחינת ביצועים ומבחינת אמינות מה שאי אפשר לומר על הגולף

This comment was minimized by the moderator on the site

היפניות*

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location