קצת לאחר שחשפה את דגמי 2025 המחודשים של ה- bZ4X אשר זכו למקצה שדרוגים מקיף במיוחד, טויוטה מוסיפה עוד דגם למשפחת דגמי bZ שלה, הפעם מדובר בטויוטה bZ4X טורינג שהוא גרסה גבוהה וארוכה יותר ל-bZ4X. נזכיר כי מוקדם יותר השנה טויוטה חשפה את ה- C-HR פלוס שלמרות השם, מדובר בגרסה יותר בסגנון קופה ל- bZ4X ואין לה כל קשר לדגם C-HR המוכר לנו.
עם אורך של 4,830 מ"מ וגובה של 1,670 מ"מ, טויוטה bZ4X טורינג ארוך יותר ב-140 מ"מ וגובה יותר ב-20 מ"מ מהגרסה הרגילה של הדגם. זו תוספת מספיק גדולה כדי להפוך את הדגם לרכב 7 מושבים, אך בטויוטה בחרו, או בשל מגבלות מבנה, לשווק את הדגם כאופציה למי שרוצה תא מטען גדול ומרווח בנפח של 600 ליטר, תוספת נכבדה של 148 ליטר לעומת ה- bZ4X רגיל. לטובת שיפור השימושיות, טויוטה הוסיפה בתא המטען נקודות עיגון וכן אפשרות לקיפול שורת המושבים השנייה .

טויוטה bZ4X טורינג ישווק עם שתי יחידות הנעה חשמליות, זו הקדמית מוכרת לנו מהדגם הרגיל עם הספק מרבי של 224 כ"ס. גרסת ההנעה הכפולה של הדגם מצוידת בנשי מנועים בהספק משולב של 380 כ"ס, זאת לעומת 343 כ"ס בדגם הרגיל.
גם הסוללה שהותקנה בדגם קצת שונה עם קיבולת ברוטו של 74.7kWh לעומת 73.1kWh בדגם הרגיל, לפי טויוטה טווח הנסיעה של הדגם יעמוד על עד 560 ק"מ, תלוי ברמת הגימור וגודל חישוקי הגלגלים. טעינה מהירה נותרה על הספק של עד 150kW ובהתאם לרמת הגימור נמצא מטען פנימי המאפשר טעינה ביתית AC בהספקים של 11kW או 22kW.

טויוטה מכוונת את הדגם למשפחות שאוהבות חיים אקטיביים ולכם גם העניקה לדגם מראה קצת מסוקס יותר עם עיצוב קצת שונה לפגוש הקדמי, גימור מט במקום מבריק לחיפויי הפלסטיק החיצוניים, הוסיפה גם מסילות גג, חישוקי גלגלים בעיצוב ייחודי ועוד. עד סוף הדלת האחורית שני הדגמים דומים, אך משם לאחור דגם הטורינג שונה מהותית, מחליף את המראה הדינאמי במראה זקוף של קרוסאובר קשוח יותר. לדגם כושר גרירה של עד 1,500 ק"מ.
חלל תא הנוסעים, למעט אפשרות לשילובי צבעים קצת שונים, זהה למה שפגשנו לאחרונה ב- bZ4X המחודש, שהוא שינוי מקיף מה- bZ4X היוצא. הדגם ישווק גם בשוק האמריקאי, שם טויוטה קיצרה את שם הדגם ל-bZ וגרסת הטורינג תשווק כ- bZ וודלנד.