לנד רובר דיסקברי ספורט 2020 החדש
לנד רובר דיסקברי ספורט החדש.
לנד רובר דיסקברי ספורט 2020 החדש
לנד רובר דיסקברי ספורט החדש.

הדיסקברי ספורט 2020 החדש הוא שדרוג משמעותי לדגם היוצא, עם פלטפורמה חדשה, עיצוב מעודכן ותא נוסעים חדש וטכנולוגי.

 

חברת המזרח, יבואנית לנד רובר בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2020 החדשים של הדיסקברי ספורט. על הנייר מדובר במתיחת פנים לדגם אך למעשה בדגם חדש המבוסס על פלטפורמה חדשה (JLR PTA) שהוצגה לראשונה עם האיווק החדש ומה שממחיש שלמרות השם, הדיסקברי ספורט קרוב יותר מכנית לאיווק מאשר לדיסקברי הבכיר. מחיר הדגם החל מ-389,000 ₪.

 

העיצוב החיצוני המוכר זכה למספר ליטושים, כגון עיצובים חדשים לפגושים ולפנסים, בכדי להעניק לדגם מראה מודרני יותר - בהשראת שפת העיצוב של האיווק החדש. שדרוג משמעותי הרבה יותר נמצא בתא הנוסעים החדש שזכה למנה גדושה של שדרוג טכנולוגי ועיצוב חדש לדשבורד.

 

לנד רובר דיסקברי ספורט החדש 2020
העיצוב מוכר, הרוב חדש לחלוטין.

בתא הנוסעים החדש נוכל למצוא את מערכת Touch Pro העדכנית של יגואר עם מסך מגע "10 והרחבה לאפל קאר-פליי, גלגל הגה חדש עם משטחי מגע, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 (אופציה), מערך שליטה חדש על בקרת האקלים שבחלקו מבוסס על משטח מגע, מראה מרכזית הכוללת מצלמה אחורית ועוד. בנוסף לכך, נמצא גם מושבים חדשים ונוחים יותר, סידור חדש לשורה השנייה (40:20:40), פתחי מיזוג לשתי שורות המושבים מאחור, שקעי USB לשתי השורות מאחור ועוד.

 

לנד רובר דיסקברי ספורט החדש 2020 תא הנוסעים
שדרוג טכנולוגי מקיף לתא הנוסעים.

בתחום ההנעה, הדיסקברי ספורט ממשית בישראל עם המנועים המוכרים מהדגם היוצא (שלא זכו לתוספת של מערכת מיקרו-היברידית 48V המוצעת כאופציה בחו"ל). היצע המנועים כולל מנוע 2.0 ליטר טורבו 200 כ"ס ו-32 קג"מהמספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 9.2 שניות, 2.0 ליטר טורבו 249 כ"ס ו-36.5 קג"מהמספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 7.8 שניות ודגם דיזל 2.0 ליטר טורבו עם 180 כ"ס ו-43 קג"מ המספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 10.1 שניות. כל המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה עם בורר מצבי שטח Terrain Response.

מפרט הבטיחות בדגם כולל כסטנדרט בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ובקרת ערנות נהג. רמת הגימור הבכירה S PLUS מוסיפה לרשימה ניטור שטח, בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית בטווח רחב יותר של מהירויות. בנוסף נמצא, כסטנדרט, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמה אחורית, חיישני תאורה וגשם, בקרת יציבות לנגרר ועוד. 2020 לנד רובר דיסקברי ספורט - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.