מכונית הסדאן V12 האולטרה יוקרתית החדשה של אסטון מרטין תיוצר במהדורה מוגבלת עבור עשירי המזרח התיכון בלבד.

2014 אסטון מרטין לגונדה V12 סדאן

אסטון מרטין מחייה (שוב) את השם לגונדה וחושפת לראשונה תמונות של הלגונדה סדאן V12 החדשה, מכונית סאלון יוקרתית במיוחד המצוידת במנוע V12 ושתיוצר במהדורה מוגבלת במיוחד עבור עשירי המזרח התיכון בלבד "בשל דרישה ספציפית של הלקוחות באזור זה למכונית סאלון ספורטיבית ייחודית", כך לפי אסטון מרטין.

 

במילים אחרות, אסטון מרטין אומרת לנו שכמה לקוחות עם כיסים מאוד הזמינו את הדגם הזה במיוחד ובאסטון מרטין לא אומרים לא לכסף. הסדאן היוקרתית והאקסקלוסיבית הזו תיוצר בעבודת יד במפעלי אסטון מרטין שבגיידון בבריטניה, באותה צורה בה אסטון מרטין מייצרת באותו מפעל את ה-one-77.

 

הלגודנה V12 תיוצר על בסיס הפלטפורמה של הראפיד, יחד עם שימוש נרחב בקרבון כתחליף לחלקי פח כגון דלתות, מכסה מנוע ועוד. לא קשה להבחין שמעצבי הדגם הייחודי קבלו השראה רבה מעיצובה של האסטון מרטין לגונדה סדאן המקורית שהוצגה ב-1976.

 

הלגונדה סדאן החדשה של אסטון מרטין, היא עוד תוצר של חטיבת Q של החברה (השם לא במקרה), שלמעשה מגשימה חלומות ללקוחות עשירים במיוחד, בין אם ביצירת דגמים ייחודיים על בסיס דגמים קיים או כעומק הכיסים, ייצור דגם אחד ויחיד כגון האסטון מרטין ברטונה  JET 2+2.

 

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.