ראלף ברנדשטטר
ראלף ברנדשטטר.
ראלף ברנדשטטר
ראלף ברנדשטטר.

בכדי לשפר את ביצועי קבוצת פולקסווגן, חבר המנהלים החליט אמש למנות את ראלף ברנדשטטר כמנכ"ל מותג פולקסווגן, תפקיד בו אחז עד לאחרונה יו"ר הקבוצה הרברט דיאס. ההחלטה הזו למעשה מבטלת את אחת ההחלטות הראשונה והמשמעותיות של דיאס שרצה לבטל את הנהלת המותגים בנפרד, בכדי לצמצם עלויות, וליצור הנהלת על למותגים העממיים של הקבוצה (סיאט, סקודה ופולקסווגן) ולמותגי היוקרה של הקבוצה (פורשה, אודי, למבורגיני בנטלי).

 

חבר המנהלים של הקבוצה ציין כי "השחרור" של דיאס מהניהול הישיר של מותג פולקסווגן יאפשר לו להתרכז בניווט הקבוצה בעידן בו "תעשיית הרכב עוברת טרנפורמציה". הכוונה של חבר המנהלים היא הצורך של יצרני הרכב להפוך מייצרנים של כלי תחבורה לספקים של שירותי תחבורה.

 

קבוצת פולקסווגן שמה המון ביצים בסל הרכב החשמלי, אם לא את כולם, ובכדי לממש את התוכניות השאפתניות שלה בתחום, בו כבר השקיעה עשרות מיליארדי אירו בפיתוח פלטפורמה ומערכות הנעה ומחשוב וכן ברכישת אופציות לאספקה של חומרי גלם לסוללות, היא בהחלט צריכה מישהו שכל עיסוקו הוא בתחום זה (e-Mobility).

 

2020 פולקסווגן ID.3
פולקסווגן ID3 - טווח נסיעה חשמלי של 330 עד 550 קילומטר.

התוכנית האסטרטגית 2025+ של קבוצת פולקסווגן כוללת מכירה של 1.5 מיליון רכבים חשמליים עד שנת 2025, בעיקר באמצעות פולקסווגן ID3 והקרוסאובר החשמלי פולקסווגן ID4 - שיוצג בקרוב. הקבוצה מתכננת לשווק כ-50 דגמים חשמליים עד שנת 2025 ולהשיג יעד מכירות של 22 מיליון רכבים חשמליים עד סוף העשור. לצד זה, פולקסווגן מפתחת פתרונות טכנולוגיים למתן שירותי תחבורה וניהול ציי רכב, כולל רכישה של לא מעט חברות הזנק בתחום התחבורה השיתופית.

ראלף ברנדשטטר (51) החל את דרכו בקבוצת פולקסווגן כבר בגיל 25 לאחר שסיים את לימודיו בתחום הנדסת תעשייה וניהול ומאז החזיק במספר תפקידי ניהול שונים בקבוצה. בשנת 2015 התמנה כחבר בחבר המנהלים של חטיבת רכבי הנוסעים של פולקסווגן ובשנת 2018 התמנה למנהל התפעולי של החטיבה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.