דלק מוטורס, יבואנית מאזדה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2020 המחודשים של מאזדה 2 אשר זכו למגוון עדכונים שונים כגון עיצוב חיצוני מעודכן, תא הנוסעים שקט ואיכותי יותר, שיפור נוחות הנסיעה, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות, מערכת מולטימדיה חדשה ועוד. זו מתיחת הפנים השנייה שמאזדה מעניקה ל-2 הקטנה מאז שזו הוצגה לראשונה לפני כחמש שנים.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס: "MAZDA 2 החדשה היא הרכב הנכון בזמן הנכון. היא מביאה לקבוצת הסופר-מיני את כל האיכויות הגבוהות של הדור החדש של דגמי מאזדה. מהיום, אין צורך להתפשר כאשר בוחרים בסופר-מיני, וזו בשורה מצוינת לאלה שנאלצו לרכוש עד היום מכוניות גדולות שלא מתאימות לשימושים שלהן, רק משום שדגמי הסופר-מיני לא העניקו להם איכות חיים גבוהה".

 

מאזדה 2 החדשה 2020
יישור קו עם שפת העיצוב של שאר דגמי מאזדה העדכניים.

חזית הדגם עודכנה עם גריל גדול ובולט יותר, מסגרת עבה יותר ופנסים בעיצוב מעודכן עם תאורת LED כסטנדרט, בנוסף נמצא עיצוב חדש לפגוש האחורי, עיצוב מעודכן לספוילר לטובת הפחתת רעשי רוח ועיצובים חדשים לחישוקי ה-"15 ו-"16 של הדגם משלימים את העדכון החיצוני.

 

בתא הנוסעים נוכל למצוא איכות חומרים גבוהה יותר במקומות שונים בתא, שילובי צבעים לריפודי המושבים כגון בד שחור משולב בבד חום או כחום או ריפודי עור לבן המשולב באלקנטרה. בנוסף נמצא מערכת מולטימדיה "7 חדשה עם תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מערכת שמע עם 6 רמקולים, גימור משודרג בהתאם לרמות הגימור השונות וכאמור, מאזדה שדרגה את בידוד הרעשים בדגם (רוח, כביש ומנוע) וכן כיילה מחדש את המתלים לטובת נוחות נסיעה משופרת.

 

2020 מאזדה 2 החדשה תא הנוסעים
איכות חומרים משודרגת, שילובי צבעים חדשים ועוד.

מאזדה 2 המחודשת ממשיכה עם מנוע ה-1.5 ליטר המוכר בהספק מרבי של 116 כ"ס ומומנט מרבי של 14.8 קג"מ בשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטו', מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.3 שניות ולמהירות מרבית של 188 קמ"ש, לצד צריכת דלק עירונית של 13.7 ק"מ לליטר ובינעירונית של 20.4 ק"מ לליטר.

מאזדה 2 המחודשת תשווק כסטנדרט עם מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עד 80 קמ"ש ובקרת סטייה מנתיב אותן תשלים מערכת התראה בהתקנה מקומית. רמת הגימור הבכירה Pure White מוסיפה ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית.

 

2020 מאזדה 2 החדשה
בידוד רעשים משופר ושדרוג נוחות הנסיעה.

כאמור, רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין שלוש רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית דיינמיק (Dynamic) כוללת חישוקי סגסוגת "15, תאורה ראשית LED, מולטימדיה "7, חיישני תאורה וגשם, קיפול חשמלי למראות הצד, כפתור התנעה, בקרת שיוט, בקרת אקלים, מצלמת חניה ועוד. רמת הגימור האמצעית אלגנט (Elegant) מוסיפה לרשימה תאורת יום LED, חישוקי "16, העברת הילוכים מגלגל ההגה, גימור פנימי משודרג, מושבים בשילוב של שחור וכחול ועוד. רמת הגימור הבכירה פיור ווייט (Pure White) מוסיפה ריפודי עור לבן משולב באלקנטרה בגוון אפור, חיישני חניה מקוריים, מפתח חכם לכניסה והתנעה וגימור משודרג בתא הנוסעים. 2020 מאזדה 2 - מפרט טכני מלא להורדה.

2020 מאזדה 2 - מחירון:

מאזדה 2 Dynamic אוטו' - 107,000 ₪

מאזדה 2 Elegant אוטו' - 110,500 ₪

מאזדה 2 Pure White אוטו' - 115,500 ₪

 

במהלך תקופת הסגר מאזדה 2 המחודשת תוצע במכירה אונליין בהנחה של 4,000 שקל ממחיר המחירון.

 

תגובות (7)

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב סה"כ סבבה. היה לי כזו 2017.

...אבל כאשר באתי להחליף אותה אחרי 4 חודשים עקב טוטלוס, בחרתי באיביזה אפ אר.

גם הדגם הזה לא מגיע למערכות הבטיחות שיש באיביזה שלי שתכלס נוצרה ב 2017.

איפה השיוט...

רכב סה"כ סבבה. היה לי כזו 2017.

...אבל כאשר באתי להחליף אותה אחרי 4 חודשים עקב טוטלוס, בחרתי באיביזה אפ אר.

גם הדגם הזה לא מגיע למערכות הבטיחות שיש באיביזה שלי שתכלס נוצרה ב 2017.

איפה השיוט האדפטיבי?

איפה הבלימה האוטונומית בכל המהיריות?

האם היא עדיין מבוססת לייזר או שעברו סוף סוף לראדאר שהוא הרבה יותר מדויק?

האם שידרגו את הסאונד של המערכת? היא הייתה על הפנים אצלי - גם בהתחשבות שמדובר במערכת של היצרן. המערכת במאזדה 3 של חבר שלי אפילו 2015 הייתה הרבה יותר איכותית.

מה זה 7 אינ'ץ מסך? קטן מאוד.

בקיצור, הגיע הזמן לעדכן את הרכב הזה מהייסוד. היא מראה סימנים ברורים של גיל.

גם מנוע 1500 צריכה להיות יותר חזקה והרבה יותר חסכונית ממה שהיה עד עכשיו.

רכב אמין, זה כן. גם תא נוסעים לדעתי יפה מאוד. קרדיט אפוא שמגיע. גם כיף לנהוג בה.

פשוט צריכה רענון אמיתי.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

רק אוסיף שהדבר המעצבן באמת איתה היה המנוע.

כל הכח שלה נמצא בסל"ד גבוה, מה שאומר שכיף למשוך הילוכים מצד אחד, אבל מצד שני כל עקיפה דורשת קיק דאון.

נהיגה כזו רוצחת את החיסכון בדלק ככה שבפועל בעולם...

רק אוסיף שהדבר המעצבן באמת איתה היה המנוע.

כל הכח שלה נמצא בסל"ד גבוה, מה שאומר שכיף למשוך הילוכים מצד אחד, אבל מצד שני כל עקיפה דורשת קיק דאון.

נהיגה כזו רוצחת את החיסכון בדלק ככה שבפועל בעולם האמתי זה רכב לא חסכוני בכלל - ולנסוע כל הזמן עם קיק דאון זה מעייף וגורם לך להראות כמו ילד מתלהב - אבל תכלס אין ברירה אחרת.

מנועי 1000 סמ"ק + טורבו נותנים כוח גם בסל"ד נמוך, וזה אחת הסיבות למה רוב היצרנים האחרים משתמשים בהם.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מאזדה 2 רכב נוח ואמין מאוד. לקחנו אותו כרכב נוסף שיהיה בבית, גם לאישה וגם לחייל שלנו. לא קנינו חדש, בכל זאת, תקציב גבוה, אבל מצאנו את שלנו בטרייד מוביל, רכב שהיה אחרי טרייד אין, אשכרה חדש עם 12K....

מאזדה 2 רכב נוח ואמין מאוד. לקחנו אותו כרכב נוסף שיהיה בבית, גם לאישה וגם לחייל שלנו. לא קנינו חדש, בכל זאת, תקציב גבוה, אבל מצאנו את שלנו בטרייד מוביל, רכב שהיה אחרי טרייד אין, אשכרה חדש עם 12K. אחת הקניות הטובות

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

יש מצב בתגובות בלי פרסומת בכל כתבה לטריידמוביל? זה מביך

This comment was minimized by the moderator on the site

דרך אגב רוב המכניות שלהם אחרי תאונה.......

This comment was minimized by the moderator on the site

אני העדפתי את הריו, היא זריזה ונוחה יותר, מאובזרת יותר, גם עלתה פחות

This comment was minimized by the moderator on the site

זה נהיה הזוי
בכל תגובה לכתבה בעולם הרכב נכנס הסוכן של טרייד מוביל עם אלף שמות שונים
ומכניס פרסומת בדרך אגב.....
מה אתה חושב שהציבור טיפש ??????

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location