מאזדה מציגה את קווי העיצוב של מאזדה 6 החדשה לשנת 2012 באמצעות הקונספט "טקארי".

מאזדה 6 החדשה קונספט

מאזדה 6 החדשה, מוצגת באמצעות הקונספט "טקארי" (Takeri) אשר יוצג בתערוכת טוקיו הקרובה בדצמבר. כפי שלמדנו מ-מאזדה CX-5, דגם הקונספט המוצג בתמונות יהיה דומה עד כדי זהות מוחלטת למאזדה 6 החדשה לשנת 2012 (שיווק ב-2013)

 

קווי העיצוב של מאזדה 6 החדשה, מושפעים באופן מובהק מהקונספט "שינארי" לפי שפת העיצוב החדשה של מאזדה ה"קודו - הנשמה של התנועה" . מאזדה 6 החדשה, תזכה לכל טכנולוגית SKYACTIV החדשה של מאזדה, הכוללת מנועים מתקדמים וחסכוניים, תיבת שישה הילוכים אוטומטית המתחרה בביצועים וצריכת דלק בתיבות ההילוכים הרובוטיות ועוד יותר חשוב מכך, גם בפלטפורמה חדשה, חזקה וקלה יותר.

 

את דגם הקונספט ציידה מאזדה במנוע טורבו דיזל SKY-D חדש בנפח 2.2 ליטר בהספק של 172 כ"ס ו42.9 קג"מ עם פליטת מזהמים של מכונית עירונית: 104 גרם/ק"מ וצריכת דלק הצפויה להיות חסכונית במיוחד. מנוע נוסף אשר ישווק עם מאזדה 6 החדשה ב-2013 הוא מנוע 2.0 ליטר בהספק של 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-21.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד. כל המנועים ישודכו למערכת עצור/סע i-stop ובלימה רגרנטיבית לשיפור החיסכון בצריכת הדלק.

 

כמו כל דגמי הקונספט האחרונים של מאזדה, גם עיצוב הפנים של הקונספט "טקארי" מנימליסטי ועיקר השליטה על הפונקציות השונות של הרכב נעשית דרך מערכת פיקוד בין המושבים ומסך מרכזי, כפי שניתן לראות גם בתא הנוסעים של הקרוסאובר CX-5 החדש. לקראת 2014, מאזדה תציג מערכת הנעה היברידית עבור מאזדה 6 החדשה. מערכת ההנעה ההיברידית תעשה שימוש בטכנולוגיה של טויוטה, אך מנוע הבנזין יהיה מנוע מסדרת SKY-G של מאזדה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.