מאזדה 6 החדשה תוצע בתצורת סדאן וסטיישן ועם מנועי בנזין SKYACTIV בהספקים של 155-192 כ"ס.

2013 מאזדה 6 החדשה

מאזדה 6 החדשה, היא הדגם הראשון של מאזדה לעשות שימוש מלא וכולל בכל טכנולוגיית SKYACTIV החדשה של מאזדה. היא תוצע בתצורת סדאן או סטיישן ועם מנועי בנזין ודיזל, כולם בטכנולוגיית SKYACTIV.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מאזדה 6 החדשה, מעוצבת בהשראת הקונספט שינארי, שהתווה את שפת העיצוב החדשה של מאזדה (KODO – הנשמה של התנועה) ושיושמה לראשונה בקרוסאובר CX-5. שפת העיצוב החדשה, תרמה לכך שמקדם הגרר במאזדה 6 החדשה נמוך במיוחד ועומד על CD של 0.26 בלבד (0.28 בסטיישן).

 

תא הנוסעים של מאזדה 6 החדשה, כפי שניתן לראות בתמונות, זהה לחלוטין לתא הנוסעים שתמצאו במאזדה CX-5. העיצוב מנימליסטי ונקי, לא מרובה כפתורים לטובת הנדסת אנוש משופרת, יחד עם שימוש בחומרים איכותיים מבעבר.

 

השימוש המלא בטכנולוגיית SKYACTIV אומר שמאזדה 6 החדשה תהיה קלה יותר, חסכונית יותר, עם פלטפורמה קשיחה יותר לעומת הדגם הנוכחי המוחלף. למעשה, במאזדה 6 החדשה אין כל זכר לדגם הישן. הפלטפורמה החדשה נתמכת במערך מתלים בתצורה של מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור.

 

 

מאזדה 6 סדאן החדשה מציעה מידות גדולת מהדגם היוצא עם אורך של4865 מ"מ (לעומת 4,735 מ”מ בדגם הנוכחי), רוחב של 1840 מ"מ (1,795 מ”מ), גובה של 1450 מ"מ (1,440 מ"מ) ובסיס גלגלים של 2,830 מ"מ (2,725 מ"מ). נפח תא המטען עומד על 489 ליטר.

 

מאזדה 6 סטיישן החדשה, מציעה מידות שונות כדגם המיועד לשוק האירופאי לעומת דגם הסדאן המיועד לשוק האמריקאי ונהנה מבסיס גלגלים ארוך יותר ב-80 מ"מ. לדגם הסטיישן מידות של: 4,800 מ"מ אורך, 1,840 מ"מ רוחב, 1,480 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,750 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 522 ליטר.

 

מאזדה 6 החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

מאזדה תשווק את ה-6 החדשה עם שלושה מנועי בנזין בהספקים של בין 145-192 כ"ס ושני מנועי דיזל בהספקים של 150-175 כ"ס. כל המנועים בטכנולוגיית SKYACTIV – יחס דחיסה גבוה במיוחד במנועי הבנזין ויחס דחיסה נמוך במיוחד במנועי הטורבו דיזל. כל המנועים מצוידים בשרשרת תזמון, הזרקת דלק ישירה ומשודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו' או ידנית.

 

חלק מהדגמים מוצעים, לראשונה במאזדה, עם מערכת עצור/סע (i-STOP) ומערכת בלימה רגנרטיבית i-ELOOP - מערכת האוגרת את אנרגיית הבלימה באמצעות קבל ולא סוללה שלפי מאזדה מציעה שיפור של כ-10% בצריכת הדלק.

 

מנועי הבנזין:

2.0 ליטר 145: מנוע בנפח 2.0 ליטר ביחס דחיסה של 13:1 המייצר הספק מרבי של 145 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד.

 

2.0 ליטר 165: מנוע בנפח 2.0 ליטר ביחס דחיסה של 14:1 המייצר הספק מרבי של 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 21.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד.

 

2.5 ליטר: מנוע בנפח 2.5 ליטר ביחס דחיסה של 13:1 המייצר הספק מרבי של 192 כ"ס ב-5,700 סל"ד ומומנט מרבי של 26.1 קג"מ ב-3,250 סל"ד.

 

מאזדה 6 החדשה ביצועים וצריכת דלק

 

מנועי הדיזל:

2.2 ליטר 150: מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר ביחס דחיסה של 14:1 המייצר הספק מרבי של 150 כ"ס ב-4,500 סל"ד ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד.

 

2.2 ליטר 175: מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר ביחס דחיסה של 14:1 המייצר הספק מרבי של 175 כ"ס ב-4,500 סל"ד ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ ב-2,000 סל"ד.

 

מאזדה 6 החדשה ביצועים וצריכת דלק

 

מאזדה 6 החדשה – בטיחות:

מאזדה תצייד את ה-6 החדשה במספר אמצעי בטיחות (בהתאם לרמת הגימור). מבין מערכות הבטיחות ניתן למצוא: מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית (בין 30-200 קמ”ש), מערכת בלימה אוטו' לעיר, תאורה ראשית אדפטיבית המספקת תאורה מרבית בהתאם למצב התנועה בכביש.

 

כל הדגמים יוצעו עם מערכת סיוע לזינוק בעליה, ועם 7 כריות אוויר. בהתאם לרמת הגימור, הדגמים יוצעו עם צמיגים במידות של 225/55R17 או 225/45R19.

 

2013 מאזדה 6 סדאן:

 

2013 מאזדה 6 סטיישן:

תגובות (8)

This comment was minimized by the moderator on the site

מאזדה עושה יופי של קפיצת מדרגה מימיי הלאנטיס המפוארים שלה.

This comment was minimized by the moderator on the site

אני גם רוצה נדירררר כמה כסף<br />

This comment was minimized by the moderator on the site

המחיר שלה גבוה יחסית למכוניות מאותה הקטגוריה אשר מציעות מפרט עשיר בהרבה מאשר למזדה 6.

This comment was minimized by the moderator on the site

לאילו מכוניות יש מפרט עשיר יותר

This comment was minimized by the moderator on the site

ב 2008 קניתי מזדה 6 חדשה היום כשאני רוצה לעשות טרייד אין בחברת מזדה הם מורידים לי 15 אחוז כאילו שהרכב היה בבעלות ליסינג , הם מוכרים בזול את הרכבים לחברות הליסינג ואי אפשר למכור את הרכב במחיר...

ב 2008 קניתי מזדה 6 חדשה היום כשאני רוצה לעשות טרייד אין בחברת מזדה הם מורידים לי 15 אחוז כאילו שהרכב היה בבעלות ליסינג , הם מוכרים בזול את הרכבים לחברות הליסינג ואי אפשר למכור את הרכב במחיר הגון.<br />אל תקנו עד שיבינו שיש להם אחריות לקהל הלקוחות שלהם.<br />למרות שהרכב הוא טוב <br />לא אקנה יותר מזדה..

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

צודק המגיב הקודם. מזדה עדיין בטוחים ש"לא חייבים כלום לקונה אחרי שפתח את הכיס". לא עושים טרייד אין ומשאירים את הבעיה ללקוח. לא לקנות כי תיתקעו עם הרכב. (גם אני). רכבי מנהלים (עלאק) חייבים לרכוש רק...

צודק המגיב הקודם. מזדה עדיין בטוחים ש"לא חייבים כלום לקונה אחרי שפתח את הכיס". לא עושים טרייד אין ומשאירים את הבעיה ללקוח. לא לקנות כי תיתקעו עם הרכב. (גם אני). רכבי מנהלים (עלאק) חייבים לרכוש רק ממי ישי לו טרייד אין הגון.(וולוו,סובארו )

המשך קריאה
There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location