קיה ספוראטז' החדש 2021 ריגול
ספוראטז' החדש.
קיה ספוראטז' החדש 2021 ריגול
ספוראטז' החדש.

מועד ההשקה העולמית של הספורטאז' החדש ממשמש ובא ואיתו גם צצים תמונות ריגול נוספות של הדגם המגיעות אלינו ישירות משוק הבית הקוריאני של הדגם. הספורטאז' החדש כבר היה היינו אמורים לפגוש עוד אשתקד, אך מגפת הקורונה אילצה את קיה לדחות את השקתו. המועד החדש הידוע לנו הוא חודש אפריל הנוכחי, אך באתרי החדשות מדרום קוריאה כבר מדברים על דחייה נוספת לחודש יוני הקרוב.

 

הפעם הזו אנחנו זוכים לשתי תמונות של הדגם עם פחות הסוואה מבעבר. בחלקו האחורי של הספורטאז' החדש אנחנו רואים את סמל קיה החדש ובענק על מרכז דלת תא המטען, זו מחולקת באופן לא אופייני לסגמנט לשני חלקים כפי שאפשר למצוא בדגמי יוקרה אך יתכן גם שזו רק אשלייה אופטית. הפנסים האחוריים מורכבים מתאורת LED קבועה המעניקה לדגם את חתימת התאורה האחורית שלו ובמרכז הפנס השקוף נמצא את תאורת הבלימה בצורה של שלושה פנסים אופקיים.

 

קיה ספורטאז' החדש תמונת ריגול
ספוראטז' החדש.

תמונת הפרופיל חושפת קווי עיצוב שונים מאלו של שני הדורות האחרונים של הדגם וזה כולל גם התייחסות של קיה לשיפור שדה הראייה באמצעות תוספת של חלונות רבע קדמיים והתקנה של מראות כנף על הדלתות במקום בפינת החלון כמו בשני הדגמים האחרונים, תצורה המשדרגת משמעותית את שדה הראייה לצדדים, במיוחד בנסיעה בעיר וברחובות צפופים. עוד לא פגשנו החזית של הספורטאז' החדש, אך תצפו לפגוש שינוי ראדיקלי לעומת הדור הנוכחי או זה שקדם לו, במיוחד בעיצוב השונה לחלוטין של הפנסים הראשיים.

הספורטאז' החדש הוא תאום מכני לטוסון החדש של יונדאי (החודש בישראל) כך שגם הוא ישווק בשתי גרסאות מרכב, קצרה לישראל ואירופה עם בסיס גלגלים של 2,680 מ"מ וארוכה לשוק הקוריאני והאמריקאי עם בסיס גלגלים של 2,755 מ"מ. כמובן שגם נמצא את אותם מנועים, החל מ-1.6 ליטר טורבו 150 כ"ס ועד לשתי יחידות הנעה היברידיות, רגילה עם 230 כ"ס ופלאג-אין עם 265 כ"ס וטווח חשמלי של מעל ל-50 ק"מ.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.