מיני קופר SE
מיני קופר SE החשמלית.
מיני קופר SE
מיני קופר SE החשמלית.

דלק מוטורס, יבואנית רכבי מיני לישראל, משיקה את מיני קופר SE, המכונית החשמלית הסדרתית הראשונה של מיני המציעה טווח נסיעה של 235 ק"מ ומשווקת במחיר של 239,000 שקל.

 

מיני קופר SE החשמלית מבוססת על המיני האצ'בק 3 דלות ולמעט גריל קדמי אטום, כי אין מנוע לקרר, עיצוב ייחודי לחישוקי הגלגלים ונגיעות צבע צהוב זרחני ייחודי היא נראית כמו שאר דגמי מיני. בזכות מיקום הסוללה בתחתית המרכב נפח תא המטען בדגם נותר ללא שינוי ועומד על 211 ליטר או 731 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

 

מיני קופר SE
טווח נסיעה חשמלי של 235 קילומטר.

בחזית הדגם ניצב מנוע חשמלי חזק למדי בהספק מרבי של 184 כ"ס ומומנט מרבי של 27.5 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.5 שניות (0-60 קמ"ש ב-3.9 שניות) ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 150 קמ"ש.

 

סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 32.6kWh מאפשרת כאמור טווח נסיעה משולב של 235 ק"מ. עמדת טעינה ביתית, תלת פאזי 11kW, תאפשר טעינה של הסוללה בזמן קצר של 3.5 שעות וטעינה מעמדת טעינה ציבורית מהירה DC בהספק של עד 50kW תאפשר טעינה מלאה בזמן של 1.4 שעות או טעינה של עד 80% מקיבול הסוללה בזמן של 35 דקות. מיני קופר SE תסופק ללקוחות עם כבל הטענה מותאם לשקע תעשייתי ובנוסף עם שובר לרכישת עמדת הטענה של חברת אפקון בעלות מסובסדת.

 

מיני קופר SE תא הנוסעים
לוח מחוונים דיגיטלי ומולטימדיה 8.8 אינץ'.

לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה הכולל מצב ספורט ובכדי למנוע מהגלגלים הקדמיים להסתחרר בכל לחיצה על דוושת התאוצה הותקנה בדגם מערכת בקרת משיכה מתקדמת ARB המונעת סחרור גלגל עוד לפני שזה החל. מערכת הבלימה הרגנרטיבית של הדגם מאפשרת, ברוב מצבי הנסיעה, נהיגה באמצעות דוושה אחת בלבד כך שבנסיעה בפקק תנועה לדוגמה כל מה שצריך לעשות הוא לעזוב את דוושת הגז והרכב יגיע לכדי עצירה מלאה ללא צורך בלחיצה על דוושת הבלימה.

 

מיני קופר SE
מיני קופר SE.

מיני קופר SE החשמלית תשווק ברמת גימור אחת הנקראת PASSION וכוללת, בין היתר: תאורת LED מלאה, פנסים אחוריים LED בעיצוב Union Jack, חישוקי "17, חלון שמש פנוראמי, כניסה והנעה ללא מפתח (Comfort Access), בקרת אקלים מפוצלת, מושבי Sport קדמיים עם ריפודי עור וחימום מושבים, בקרת שיוט, בלם יד חשמלי, לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מגע מרכזי "8.8 הכולל מערכת ניווט מקורית ומערך Apple CarPlay, מערכת שמע Harmon Kardon עם 12 רמקולים, מצלמת נסיעה לאחור וחיישני נסיעה לאחור, תאורת האווירה הייחודית של MINI, משטח טעינה אלחוטי, חיישני תאורה וגשם, קיפול מראות חשמלי ועוד. מיני קופר SE - מפרט טכני מלא להורדה.

מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל במהירויות עירוניות, אור גבוה אוטומטי, צליל חיצוני מלאכותי לבטיחות הולכי הרגל, מערכת התרעה בפני עייפות הנהג ומכיוון שדגם לא מותקנת בקרת סטייה מנתיב את מערך הבטיחות משלימה מערכת התערה בהתקנה מקומית.

 

2020 מיני קופר SE

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.