מיצובישי טרייטון פרו
מיצובישי טרייטון פרו (צילום: רונן טופלברג).
מיצובישי טרייטון פרו
מיצובישי טרייטון פרו (צילום: רונן טופלברג).

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, משיקה גרסה מיוחדת במהדורה מוגבלת לטנדר מיצובישי טריטון – Triton Pro. הגרסה החדשה כוללת הגבהת הרכב ב- 5 ס"מ (רשומה ברישיון הרכב) באמצעות סט קפיצים מבית PEDDERS ובולמים מבית BILSTEIN, צמיגי All-Terrain מבית PIRELLI, חישוקי סגסוגת שחורים בעלי מראה קשוח, גריל קדמי שחור, קשת ספורטיבית שחורה, מיגון גחון מלא (חבילת 6 חלקים) ומדרכי צד high lift שחורים מבית אספיר. שדרוג משובח בהחלט אותו תוכלו להוסיף לכל דגמי ה-4X4 של הטרייטון (מחירים בסוף הידיעה).

 

לפי כלמוביל. חבילת השיפורים שנבחרה משדרגת את יכולות השטח של הטריטון. הגבהת המרכב והריסון של בולמי בילשטיין, יחד עם מיגון הגחון וצמיגי השטח, מאפשרים לדגם להגץ שבילים מהירים בנוחות ובמהירות יחד עם שדרוג יכולת העבירות בשטח טכני קשה. Triton Pro מאפשר לצאת אל מסלולי השטח המאתגרים ביותר היישר מאולם התצוגה, כאשר כל השינויים רשומים כחוק ברישיון הרכב. גרסת הפרו תוכל להשתלב בכל גרסאות ה-4X4 של הטריטון.

 

מיצובישי טרייטון פרו
חבילת שטח מדוגמת.

 

ארז סבג מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל מציין כי "לאחר ההצלחה שחווינו עם גרסת הפרו בדגם הפאג'רו ולאחר שקיבלנו "דרישה מהשטח", אנו שמחים לעדכן שמיצובישי ישראל פיתחה את המהדורה המוגבלת הרשומה כחוק ברישיון הרכב גם עבור דגם הטריטון החדש שהושק בתחילת 2020, כל זאת על מנת לאפשר חוויית נהיגה יוצאת דופן ובנוסף ליהנות מהנחה משמעותית עבור החבילה ומחיסכון בזמן רב בהשגת האישורים הדרושים לכך באופן עצמאי".

הטרייטון החדש, שהושק בישראל בינואר 2020, מגיע עם מנוע בנפח 2.2 ליטר טורבו דיזל חדש בהספק מירבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ והוא משודך לתיבת ההילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה עם אפשרות בחלק מהדגמים לתפעול על ידי מנופי העברה מאחורי ההגה. בחלק מהדגמים מצוייד הטרייטון בהנעה כפולה מסוג Super Select II. מערכת ההנעה המתקדמת מאפשרת לבחור בין הנעה אחורית להנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה בכביש, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול והנעה כפולה עם הילוך כוח בשטח. מערכת זו מקנה לרכב יציבות ובטיחות מרבית ונשלטת על ידי חוגה נוחה לתפעול. על פי תנאי השטח ותנאי הנהיגה. ניתן להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב עד מהירות 100 קמ"ש.

 

מיצובישי טרייטון פרו
צמיגי שטח של פירלי.

 

לטרייטון רשימת אבזור הכוללת, בין היתר (בהתאם לרמת הגימור): בקרת שיוט, דיבורית BT, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע, בקרת אקלים דיגיטלית, מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות, חיישני תאורה וגשם, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, חלונות כהים, תאורה אחורית משולבת LED, חישוקי סגסוגת"18, מצלמת נסיעה לאחור ומערכת מולטימדיה Connected Car. עוד מוצע בחלק מהדגמים מושבי עור שחורים, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום למושבים קדמיים, KOS, מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, DRL- מערכת תאורת יום LED, תאורה ראשית LED, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה ובקרת אקלים דו-אזורית.

 

מיצובישי טרייטון פרו
מיצובישי טרייטון פרו.

בנוסף, הטריטון מציע מערכות בטיחות מתקדמות, בחלק מהדגמים, הכוללות בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל LDW - להתרעה על סטיה מנתיב AHB- שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, BSW - זיהוי כלי רכב בשטח מת, RCTA- התרעה על תנועה אחורית חוצה ו- UMS - למניעת האצה פתאומית לא רצויה.

 

לרגל ההשקה, גרסת טרייטון פרו תוצע בתוספת מחיר של 19,900 ₪ במקום 35,000 ₪. את חבילת הפרו ניתן לשלב בכל דגמי הטרייטון 4X4.

מחיר הטריטון (לא כולל חבילת פרו):

טרייטון Desert 4X4 אוטו' - 234,900 ₪

טרייטון Dakar 4X4 אוטו' - 244,900 ₪

טרייטון Dakar SE 4X4 אוטו' - 255,900 ₪

 

מיצובישי טרייטון פרו

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.