2021 מיצובישי אקליפס קרוס מתיחת פנים
מיצובישי עובדת על מתיחת פנים לאקליפס קרוס.
2021 מיצובישי אקליפס קרוס מתיחת פנים
מיצובישי עובדת על מתיחת פנים לאקליפס קרוס.

מיצובישי אקליפס קרוס, הקרוסאובר אובר קופה הקומפקטי של מיצובישי, הוא אמנם הדגם הצעיר ביותר מבין הדגמים של מיצובישי אך כבר עברו שלושה שנים מאז שהדגם הוצג לראשונה וכפי שתמונות הריגול חושפת, מיצובישי מתכננת להציג השנה מתיחת פנים מקיפה לדגם.

 

גם תחת מעטה ההסוואה ניתן להבחין בברור כי מיצובישי מקשיבה ללקוחות ומוותרת על אחד ממאפייני העיצוב העיקריים של הדגם, החלון האחורי המפוצל שהעניק לדגם מראה ייחודי אך יצר שדה ראייה מוגבל לאחור. דלת תא המטען עוצבה מחדש לחלוטין עם חלון אחורי גדול משמעותית, הפנסים האחוריים עוצבו מחדש לחלוטין גם הם - צרים וכבר לא מהווים חלק ממסגרת החלון האחורי, והמגב ירד לחלקו התחתון של החלון.

 

מיצובישי אקליפס קרוס מתיחת פנים
דלת תא מטען חדשה ללא חלון מפוצל

החזית מוסתרת היטב אך ניתן להבחין כי הפגוש הקדמי זכה לעיצוב מעודכן וכך גם יחידות התאורה. אם אתם רוצים לקבל מושג לגבי העיצוב הסופי פשוט תסתכלו על הטרייטון L200 החדש. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ומבחר חדש של צבעי מרכב ישלימו את העדכון החיצוני לדגם.

בתחום ההנעה לא צפויים שינויים כך שהאקליפס קרוס ימשיך עם מנוע ה-1.5 ליטר טורבו 163 כ"ס עם תיבת הילוכים רציפה ואופציה למערכת הנעה כפולה S-AWC. אפשר לצפות לחומרים וגימור משודרגים בתא הנוסעים וכן מערכת מולטימדיה מעודכנת.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.