2018 שברולט קורבט ZR1
שברולט קורבט ZR1.
2018 שברולט קורבט ZR1
שברולט קורבט ZR1.

עם הספק מרבי של 755 כ"ס, הקורבט ZR1 החדשה היא המכונית החזקה ביותר אי פעם של שברולט.

 

שברולט הסירה אמש בדובאי את הלוט מעל ההקורבט ZR1, הגרסה החזקה והמהירה ביותר אי פעם של הדגם (כדגם חוקי לכביש) עם מהירות מרבית של 337 קמ"ש ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש הצפוי להיות מתחת כ-3.0 שניות, בזכות הספק מרבי של 755 כ"ס ומומנט מרבי של 98.7 קג"מ על משקל קל יחסית של 1598 קג"מ.

 

מתחת למכסה המנוע אנחנו פוגשים מנוע V8 חדש בנפח של 6.2 ליטר המצויד במגדש-על ובמערכת הזרקה מתקדמת המשלבת הזרקה ישירה לבין הזרקה אל חלל שסתום היניקה. למרות המעבר המוחלט כמעט לתיבת הילוכים אוטו' (מסוגים שונים) ברכבי ספורט קיצוניים , בשברולט לא מוותרים על התיבה הידנית גם ברכב קיצוני שכזה כך שרוכשי הדגם יוכלו לבחור בין תיבת 7 הילוכים ידנית לתיבת 8 הילוכים אוטו'.

בכדי להפחית משקל ובכדי להגדיל את כוח ההצמדה, נעשו בדגם שינויים רבים לעומת הדגמים הרגילים, כולל שימוש בכנף בתחתי המרכב. לקוחות שירצו לקחת את הרכב עוד יותר לקצה, יוכלו לבחור בחבילת הביצועים ZTK אשר כוללת שדרוגים שלדה וכן כנף אחורית גדולת ממדים המאפשרת הגדלה של כוח ההצמדה בכ-430 ק"ג. החבילה כוללת בנוסף צמיגי מישלין פיילוט ספורט קאפ 2 וכיול שונה למערכת הבולמים האדפטיביים (Magnetic Ride).

 

שברולט תחל לשווק את הקורבט ZR1 באביב 2018, מחיר היא עדיין לא חושפת.

 

תגיות: שברולט
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.