סקודה מכריזה על מקצה שדרוגים לדגמי 2021 של המותג אותם היא תחל לשווק בתחילת השנה הבאה. השדרוגים כוללים גלגל הגה חדש, עדכון המנועים של הפאביה והסופרב לתקן אירו 6d, בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת יותר לקודיאק ועוד.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

גלגל הגה חדש לכל דגמי סקודה:

החל משנת 2021 כל דגמי סקודה השונים יצוידו בגלגל ההגה החדש של סקודה אשר הוצג עם האוקטביה 2020 החדשה. הגלגל משווק בתצורת שני חישורים בדגמים הרגילים ושלושה בדגמים עם חבילת ספורט ליין והוא כולל מערך חדש של כפתורים המאפשרים שליטה נוחה על מערכות הבטיחות, כפתור ייעודי לתפעול קולי ושתי גלגלות לשליטה על עוצמת השמע ומערכת המולטימדיה/לוח המחוונים הדיגיטלי.

 

גלגל הגה חדש סקודה
גלגל הגה חדש לכל דגמי סקודה.

מנועים חזקים ומעודכנים לסופרב:

שתי הגרסאות, בנזין ודיזל, החזקות ביותר של הסופרב יזכו למנועים משופרים ומעודכנים. הסופרב 2.0TSI 4X4 זוכה למנוע 2.0TSI מעודכן המייצר 280 כ"ס לעומת 272 כ"ס בדגם הנוכחי. למעשה, מדובר בחזרה להספק המקורי של הדגם שהפוחת ל-272 כ"ס בכדי לעמוד בתקנות הזיהום. בגזרת הדיזל, מנוע ה-2.0TDI הנוכחי עם 190 כ"ס מוחלף במנוע 2.0TDI EVO החדש בהספק מרבי של 200 כ"ס. מנוע זה מצויד במערכת סינון חלקיקים משודרגת המפחיתה את פליטת ה-NOx ב-80 אחוז. בנוסף, כל דגמי הסופרב יוכלו לקבל (כאופציה) את מערכת Area View המציגה מבט על הנעשה סביב הרכב - זו מערכת שהוצגה לראשונה עם הסופרב פלאג-אין iV. גם מערכת Trailer Assist המסייעת בנסיעה לאחור עם נגרר תהיה זמינה בכל דגמי הסופרב.

 

בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת לקודיאק:

סקודה קודיאק ישודרג במערכת בקרת השיוט העדכנית של סקודה (Predictive Cruise Control) העושה שימוש במידע מהמצלמה הקדמית ומידע ומערכת הניווט בכדי להתאים את מהירות הנסיעה לתנועה מסביב או לתוואי הנסיעה בהמשך הדרך, כך לדוגמה המערכת תאט לפני צמתים,כיכר תנועה. בנוסף, המפתח החכם יפעל על כל דלתות הרכב. דגמי הקודיאק RS והספורט ליין יוכלו לקבל מושבי ספורט משודרגים עם ריפודי עור, אוורור ותמיכה מורחבת לירכיים. כמו בסופרב, מנוע ה-2.0TDI ישודרג מהספק של 190 כ"ס ל-200 כ"ס.

 

סקודה סופרב
מנועים חדשים לסקודה סופרב.

מגוון שדרוגים לסקודה קארוק:

את מפרט האבזור של סקודה קארוק ניתן יהיה לשדרג כאופציה בבקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, במערכת Area View ובמערכת Trailer Assist. בכדי לעמוד בתקן אירו 6d, מנוע הדיזל 1.6 ליטר 115 כ"ס הבסיסי יוחלף במנוע 2.0TDI EVO החדש. מנוע ה-1.0TSI שירד מההיצע המנועים של הדגם אשתקד, יחזור לשרת את הדגם בגרסה מעודכנת עם 110 כ"ס העומדת בתקן אירו 6d.

 

אבזור משודרג לקאמיק ולסקאלה:

שני הדגמים יזכו למגוון שדרוגים קלים, כגון מפתח חכם חסכוני יותר בסוללה, אופציה לחישוקי סגסוגת "17 בעיצוב חדש, תא אחסון חדש מתחת לרצפת תא המטען, הקאמיק יקבל רמת גימור סקאוט ליין חדשה והסקאלה תזכה לחבילת עיצוב אפור/אדום שהוצגה בעבר עם הפאביה (חישוקים באדום, מראות צד בשחור, פס אפור-אדום לאורך הרכב ועוד). בשני הדגמים נמצא מסנן מזגן משודרג עם פחם פעיל יפחית חדירה של אלרגנים לחלל תא הנוסעים.

 

סקודה קאמיק
שדרוג קל לקאמיק ולסקאלה.

סקודה פאביה:

בשנה הבאה סקודה צפויה להציג את הפאביה החדשה, אך עד שזה יקרה היא תזכה למנוע 1.0TSI מעודכן לתקן אירו 6d, היא גם תזכה לפילטר מזגן חדש כמו בסקאלה והקאמיק, נוכל למצוא גם חישוקי גלגלים חדשים ומערכת SWING עם מסך "6.5 תהיה כעת מערכת הבסיס של הדגם.

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

יבואן סקודה ממשיך לבזות ולהשפיל את הלקוחות, הסקודה קאמיק סטייל 1.5 ליטר הגיעה לארץ ללא חבילת הרשתות המגיעה עם הדכם הזה וגם ללא פנס תאורה נשלף בתא המטען. כמובן שסירבתי לקבל את הרכב ועצרתי את ההעברה...

יבואן סקודה ממשיך לבזות ולהשפיל את הלקוחות, הסקודה קאמיק סטייל 1.5 ליטר הגיעה לארץ ללא חבילת הרשתות המגיעה עם הדכם הזה וגם ללא פנס תאורה נשלף בתא המטען. כמובן שסירבתי לקבל את הרכב ועצרתי את ההעברה הבנקאית ברגע האחרון. ישראבלוף במיטבו.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location