צ'מפיון מוטורס חונכת מרכז שירות חדש בקריית אריה בפ"ת עם 35 עמדות עבודה וקיבולת של כ-100 לקוחות ביום.

מרכז שירות חדש ללקוחות אודי וסקודה בפתח תקווה

חברת "צ'מפיון מוטורס" חנכה אמש את מתחם השירות החדש של החברה הכולל בין היתר, מרכזי שירות ייעודים ללקוחות Audi וסקודה, בקריית אריה שפתח תקווה. המתחם, שנבנה בעלות של למעלה מחמישים מליון שקל, משתרע על פני כ- 6000 מ"ר, ותוכנן על פי הסטנדרטים הגבוהים והנחיות היצרן. המתקן מצויד במחשוב ואמצעי דיאגנוסטיקה מתקדמים המיועדים לעבוד on line מול היצרנים השונים.

 

עם פתיחת קומפלקס השירות החדש, חטיבת השירות בצ'מפיון מוטורס כוללת ארבעה סניפים: סניף בני ברק, סניף חיפה, סניף י-ם והסניף החדש כאמור. בשנתיים הקרובות יוקם סניף חדש המתוכנן בימים אלו ראשל"צ ליד מתחם איקאה, כשלצד זה ייבנה סניף חדש נוסף באזור תלפיות בירושלים.

 

המתחם החדש, שנחנך לאחר תהליך בנייה בן שנה וחצי, נועד לשרת את כל סוגי הלקוחות, ונבנה על פי הסטנדרטים הבינלאומיים ובהתאם להנחיות היצרן. המוסך כולל כ- 35 עמדות עבודה, היכולים לשרת ביום כ- 100 לקוחות, מחלקות פחחות וצבע מתקדמות, מתקן רחיצה ועוד. בנוסף כולל המתקן את המרכז הטכני הארצי של צ'מפיון מוטורס המרכז טיפול בבעיות מורכבות בכל דגמי הרכבים, דיגומים לאבי טיפוס ועוד. חדשנות המתקן מתבטאת בעיקר בנוחיות אותה הוא מציע ללקוחות, משטחי חנייה נרחבים, חדרי קבלה והמתנה מפוארים הכוללים עמדות אינטרנט חינם וכן שירותי רכב שכור ורכבים חליפיים.

 

מאיר איבגי, מנהל חטיבת השירות בצ'מפיון מוטורס: "צ'מפיון מוטורס חרטה על דגלה להיות מובילה באיכות השירות הניתן ללקוחותיה. המהלך כולל השקעה בכוח האדם ובתהליכי השירות כמו גם בתשתיות. הקמת הסניף החדש מהווה נדבך חשוב באסטרטגיה זו כחלק מהיערכות כוללת, ארוכת טווח של החברה".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.