מרצדס אולם תצוגה חדש בבאר שבע
אולם התצוגה החדש של מרצדס בבאר שבע.
מרצדס אולם תצוגה חדש בבאר שבע
אולם התצוגה החדש של מרצדס בבאר שבע.

האולם החדש של מרצדס בבאר שבע הוא המתקדם ביותר של מרצדס בישראל. נבנה בהשקעה של כ-8 מיליון שקל.

 

כלמוביל, יבואנית מרצדס בישראל, חונכת אולם תצוגה חדש ומתקדם לדגמי מרצדס בבאר שבע (רוטשילד 15) המשתרע על שטח של כ-1000 מ"מ וישרת את לקוחות מרצדס בבאר שבע וסביבותיה.

 

אולם התצוגה, שתוכנן על פי הסטנדרטים הבינלאומיים של מרצדס, עוצב על ידי משרד מרש אדריכלים מבאר שבע ומשרד פרי דוידוביץ' מתל אביב תחת ניהולו של עופר בן ארי מנהל הפרויקט מטעם כלמוביל. לדברי האדריכל רם מרש "העיצוב הינו על פי אמות מידה וסגנון בינלאומיים של מרצדס, המבוסס מצד אחד על יצירת אווירת יוקרה ומאידך על פשטות שנותנת כבוד ראוי לרכבים המוצגים באולם".

 

האולם החדש יציע למכירה גם רכבי מרצדס יד שניה וכן יחזיק מגוון רחב של רכבי הדגמה. את האולם החדש ינהל מאור בנאנו, אשר שימש שהיה בעבר מנהל לקוחות אסטרטגיים, מנהל אולם באר שבע ובשנה האחרונה מנהל אזור דרום וירושלים במרצדס.

אריאל פינטו מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה של כלמוביל מרצדס , מציין כי "פתיחת אולם התצוגה החדש של כלמוביל מרצדס בבאר שבע, מציגה לראשונה בישראל את תפיסת היצרן בכל הקשור לחוויית לקוח עתידית, הנעה וקידמה ומהווה נקודת ציון משמעותית." עוד מציין פינטו כי "מדובר בחלק מאסטרטגיה כוללת של מרצדס השמה את הלקוח במרכז תוך התמקדות מלאה בצרכיו. כך מתבצע אפיון הרכבים במותג, כך אנו מבססים את הפתרונות במסגרת ערוץ היבוא האישי וכך מתבצעת ההשקעה באולמות. באזור הדרום נמצא מספר רב של לקוחות מבוססים ופוטנציאל לא ממומש למותג, לכן הענקת חווית לקוח נכונה בסטנדרט בינלאומי, כפי שרק מרצדס יודעת לתת, הינה הכרחית הן לשימורם וצמיחתם במותג והן לגיוס לקוחות חדשים בדרום."

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.