2022 מרצדס AMG SL החדשה
מרצדס AMG SL החדשה.
2022 מרצדס AMG SL החדשה
מרצדס AMG SL החדשה.

מרצדס ממשיכה לספק לנו פרטים על AMG SL החדשה, הפעם היא חושפת את תא הנוסעים היוקרתי והמרשים של הדגם אותו היא תחשוף בבכורה עולמית בהמשך השנה. מרצדס AMG SL צפויה להחליף במרצדס את דגם AMG GT רודסטר שיירד בשנה הבאה מפס הייצור.

 

מרצדס AMG SL החדשה היא המחליפה של ה- SL הנוכחית ומציגה מספר שינויים משמעותיים עבור הדגם, הראשון שבהם הוא שהדגם הוא כעת דגם של מותג AMG ולא דגם מרצדס רגיל, שינוי משמעותי נוסף הוא מעבר ממרכב רודסטר דו מושבי למרכב קבריולט 4 מושבים, גם אם מדובר במושבים אחוריים סמליים בלבד. בנוסף לכך הדגם עובר לעשות שימוש בגג מתקפל רך במקום קשיח ולראשונה, הדגם ישווק עם מערכת הנעה כפולה 4MATIC+.

 

2022 מרצדס AMG SL החדשה
שני מושבים סמליים מאחור.

כמו כל תאי הנוסעים של מרצדס מהשנים האחרונות גם למרצדס AMG SL החדשה תא נוסעים מרהיב ואולטרה יוקרתי למראה המשלב את העיצוב של דגמי AMG GT עם הטכנולוגיה העדכנית שהוצגה עם מרצדס S קלאס החדשה. מרצדס מכנה את השילוב הזה כשילוב של "גיאומטריה אנלוגית עם עולם דיגיטלי - hyperanalog".

במרכז תא הנוסעים נמצא את הדור החדש של מערכת MBUX עם מסך מגע "11.9 המרכז את השליטה על כל מערכות הרכב והאבזור כפי שפגשנו לראשונה ב- S קלאס החדשה ולאחרונה גם ב- C קלאס החדשה. המסך כאן נע על ציר בכדי למנוע השתקפות של השמש על המסך כאשר הגג פתוח. בנוסף נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, תצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה, גלגל הגה AMG עם משטחי מגע ועוד. למעשה, כל האבזור והטכנולוגיה שפגשנו ב- S קלאס החדשה נוכל למצוא גם כאן, כך לדוגמה אין בורר צד לכיוון המראות שכן כל מה שהנהג צריך לעשות הוא לגעת במשטח הכיוון ולהסתכל על המראה הימנית, לדוגמה, והרכב ידע שאתם רוצים לכוון את המראה בצד הזה.

 

2022 מרצדס AMG SL החדשה תא הנוסעים
מרצדס AMG SL.

מרצדס AMG SL מבוססת על פלטפורמה חדשה העושה שימוש באלומיניום, מגנזיום וסיבי פחמן כך שלפלטפורמה הזו משקל של 270 ק"ג בלבד. מרצדס מדווחת כי הפלטפורמה החדשה קשיחה יותר בכ-40% מזו של ה- AMG GT רודסטר. יהיה מעניין לראות האם הדגם יעשה שימוש במערכת ההנעה ההיברידית E PERFORMANCE החדשה ש- AMG פיתחה עבור דגמי הביצועים שלה.

2022 מרצדס AMG SL

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.