כארבעה חודשים לאחר שחשפה את דגמי 2020 המחודשים של ה- E קלאס, מרצדס חושפת כעת את גרסאות הקצה של הדגם, E63 4MATIC החדשה במרכב סדאן וסטיישן.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

על בסיס שלל השינויים הויזואליים שהוצגו עם הגרסאות הרגילות של הדגם, E63 החדשה מציגה עיצוב כוחני במיוחד שלא מותיר לצופה ספק כי מדובר בדגם ביצועים. זה מתחיל מכונסי אוויר בולטים בפגוש הקדמי מאחוריים מותקנים מצנני ביניים לקירור האוויר בדרך למנוע, ממשיך לגריל AMG השרירי עם 12 צלעות אנכיות, ממשיך לחישוקי "19-"20 בכל פינות הרכב, חצאיות הצד הבולטות, לדיפיוזר האחורי ועד לשני צמדים של סופיות אגזוז בתחת הפגוש. את המראה החיצוני ניתן לשדרג באמצעות "חבילת הלילה" כמו בדגם הסדאן שבתמונות או עם חבילת הקרבון החיצונית. הפגוש הקדמי רחב יותר ב-27 מ"מ בכדי להכיל את מפשק הסרנים הרחב יותר בציר הקדמי.

 

2021 מרצדס E63 S החדשה
שלל שינויים ויזואליים.

בתחום ההנעה אין שינוי כך שהדגם ממשיך עם מנוע V8 AMG בי-טורבו בנפח של 4.0 ליטר המייצר בדגם הספק מרבי של 571 כ"ס ו-76.4 קג"מ בין 2250-5000בדגם E63 או 612 כ"ס ו-86.6 קג"מ בין 2500-4500 סל"ד בדגם E63 S הבכיר. הכוח אל ארבעת הגלגלים עובר דרך תיבת 9 הילוכים אוטו' AMG SPEEDSHIFT MCT 9 וזה מספיק בכדי להאיץ את מכונית הסאלון הזו מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 3.6 שניות בדגם E63 או 3.5 שניות בדגם E63 S. המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש או 290 קמ"ש בהתאמה - מוגבלת אלקטרונית כמובן. למרות שאין שינוי בנתונים, AMG מציינת כי המנועים כוללים מספר שינויים לשיפור התגובה ועקומת הכוח.

 

2021 מרצדס E63 החדשה
ההספק לא השתנה אך הדגם זכה לשלל שדרוגים לשיפור היכולות הדינמיות.

מערכת ההנעה הכפולה של הדגמים, 4MATIC PLUS, היא בעלת תעדוף לציר האחורי ובדגם E63 S היא כוללת בנוסף מצב דרפיט בו כל הכוח עובר רק אל הגלגלים האחוריים (כאשר כל הבקרות כבויות). שדרוגים בוצעו גם למערכת קפיצי האוויר, לבולמים, לשלדה, לכיול מערכת ההנעה הכפולה ובקרת היציבות וגם תושבות המנוע האקטיביות של דגם E63 S זכו לעדכון. במרצדס AMG מבטיחים ניהוג חד יותר, יכולות דינמיות גבוהות יותר יחד עם נוחות משופרת.

 

2021 מרצדס E63 S החדשה תא הנוסעים
אווירה הולמת בתא הנוסעים.

דגם ביצועים צריך מנוע חזק אך חשוב לא פחות, גם מערכת בלימה מתאימה. דגמי E63 מצוידים בקליפרים עם 6 בוכנות מלפנים ואחת צפה מאחור עם צלחות בלימה בקוטר של 360 מ"מ מלפנים ומאחור. דגמי E63 משודרגים עם צלחות בלימה בקוטר של 390 מ"מ מלפנים. לקוחות שנוהגים לקחת את הרכב למסלול, יוכלו לשדרג - תמורת תשלום נכבד - לצלחות בילום קרבון-קרמיות בקוטר של 402 מ"מ מלפנים ו-360 מ"מ מאחור.

 

2021 מרצדס E63 S החדשה
ה- E63 סטיישן מרהיבה לא פחות.

תא הנוסעים זהה למה שכבר פגשנו ב-E53 AMG וזה כולל שימוש נרחב בגימור קרבון מבריק, מושבי ספורט סופר אוחזים בסגנון באקט ואת גלגל ההגה החדש של AMG עם משטחי מגע במקום כפתורים פיזיים ושתי חוגות עם כפתורים לשליטה נוחה ומהירה על בורר מצבי הנהיגה/הנעה ומערכת בקרת היציבות.

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

מכרתי את הדירה ועשיתי הזמנה

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location