2020 מרצדס E קלאס החדשה
מרצדס E קלאס החדשה.
2020 מרצדס E קלאס החדשה
מרצדס E קלאס החדשה.

מרצדס חושפת את דגמי 2020 המחודשים של ה- E קלאס, מכונית הסאלון המצטיינת של מרצדס. מתיחת הפנים לדגם כוללת עיצוב חיצוני מעודכן, שדרוג טכנולוגי מקיף לאבזור בתא הנוסעים ומערכות הבטיחות המתקדמות וכן מנועים חדשים. מתיחת הפנים כוללת את כל גרסאות המרכב של הדגם, כולל דגם הסטיישן, סטיישן אול-טריין וכן דגמי הביצועים E53 AMG - דגמי הקצה E63 יוצגו בשלב מאוחר יותר.

חיצונית, דגמי E קלאס המחודשים זכו לעיצוב חדש לפנסי החזית, ופגוש קדמי בעיצוב קצת ספורטיבי יותר המכיל גריל קדמי בעיצוב צר אך רחב יותר (דגם הסדאן בתמונות מצויד בחבילת AMG Performance). מאחור נמצא עיצוב מעודכן קלות לפגוש האחורי,עיצוב חדש לחלוטין ומודרני יותר לפנסים ואת העדכון המוצלח לדגם מסכמים עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.

 

2020 מרצדס E קלאס החדשה
פנסים חדשים מאחור.

בתא הנוסעים תתקשו למצוא שינויים ויזואליים משמעותיים, למעט גלגל ההגה החדש של מרצדס בו משולבים כפתורים ומשטחי מגע לשליטה על מערכות הרכב השונות. שיבצה משטחי מגע לשליטה על מערכת. דגמי AMG ליין או דגמי AMG המלאים מצוידים בגלל הגה AMG חדש ושונה שגם בו נמצא שילוב של כפתורים ומשטחי מגע, אך כאן הם נפרסים על 4 צלעות אופקיות - יהיה מעניין לראות עד כמה זה שימושי. בדגמי AMG המלאים גלגל ההגה כולל בנוסף שתי חוגות לשליטה מהירה על בורר מצבי הנהיגה, בקרת האחיזה וכיול הבולמים.

 

2020 מרצדס E קלאס החדשה תא הנוסעים
גלגל הגה AMG חדש.

דגמי 2020 המחודשים של ה- E קלאס זכו לקבל את הדור האחרון של מערכת MBUX ולוח המחוונים הדיגיטלי זכה לעיצוב גרפי מעודכן. כמו בדגם הנוכחי את שני המסכים המרכזיים ניתן לקבל בגודל של "10.25 האחד או לשדרג לשני מסכים בגודל "12.3. כיאה לרכב יוקרה תא הנוסעים שודרג בלא מעט דברים קטנים העושים את ההבדל, כמו מערכת 'energizing seat kinetics' לדוגמה המשנה מידי פעם את כיוון המושבים בנסיעות ארוכות או מערכת URBAN GUARD השולחת לנהג התראה למכשיר הסלולרי במקרה של ניסיון פריצה או אם הרכב הוזז ממקומו וכן יכולת איתור של מיקום הרכב (בדומה לאיתורן). את העדכון לתא הנוסעים משלימים אופציות חדשות לגימור ולריפודי המושבים.

 

2020 מרצדס E קלאס החדשה
שבע יחידות הנעה פלאג-אין (עם חבילת AMG בתמונה).

היצע יחידות ההנעה בדגם עודכן והוא כולל לא פחות משבע יחידות הנעה היברידיות פלאג-אין על בסיס מנועי בנזין ודיזל ועם הנעה אחורית או כפולה. דגמי הפלאג-אין בנזין מוצעים בהספקים של 156-367 כ"ס ודגמי הפלאג-אין דיזל בהספקים של 160-330 כ"ס. בשלב זה מרצדס עדיין לא חושפת את כל הנתונים, כמו טווח הנסיעה החשמלי או נתוני התאוצה.

 

לצד מגוון דגמי הפלאג-אין הרחב נמצא גם דגמים המצוידים במנוע 2.0 ליטר טורבו חדש עם 260 כ"ס או מנועי שישה צילינדרים בנזין ודיזל חדשים, כגון דגם E450 עם 370 כ"ס, המצוידים במערכת מיקרו-היברידית EQ Boost (עם 20 כ"ס ו-18.3 קג"מ). למעט דגמי AMG, בהם מותקנת תיבת AMG SPEEDSHIFT TCT 9G, כל המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטו'.

 

2020 מרצדס E 53 AMG החדשה
מרצדס E53 AMG המחודשת.

דגם הביצועים מרצדס-AMG E53 4MATIC זכה למגוון עדכונים ויזואליים, מכניים וטכנולוגיים, כולל עיצוב חיצוני מעודכן, תכונה חדשה לתיבת ההילוכים להעברות מהירות יותר, מערכת בלימה משודרגת, עדכון למערכת בקרת היציבות ובורר מצבי הנהיגה ועוד. מערכת AMG Dynamic Plus שהוצעה בעבר בדגם E63 בלבד, מאפשרת כעת לדגם מצב דריפט מלא.

 

2020 מרצדס E53 AMG תא הנוסעים
תא הנוסעים של E53 - באווירה ספורטיבית.

בחזית הדגם ניצב מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים עם שני מגדשי טורבו (אחד חשמלי) בהספק מרבי של 435 כ"ס ומומנט מרבי של 53 קג"מ. המנוע נעזר במערכת מיקרו היברידית EQ Boost המוסיפה בעת הצורך 22 כ"ס ו-25.5 קג"מ. הכוח מועבר אל הכביש דרך מערכת הנעה כפולה +4MATIC, מספיק בכדי להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש או 270 קמ"ש עם חבילת "הנהג" של AMG.

גם מפרט הבטיחות בדגם זכה לשדרוג. בין המערכות החדשות שנוספו לדגם נוכל למצוא מערכת למניעת יציאה לא בטוחה מהרכב, מערכת חניה אוטונומית מתקדמת יותר המסוגלת כעת לחנות גם באזורים בהם יש רק סימון חניה מצויר על הכביש (כמו חניוני ענק).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.