2019 מרצדס GLS החדש
מרצדס GLS החדש.
2019 מרצדס GLS החדש
מרצדס GLS החדש.

כלמוביל, יבואנית מרצדס בישראל, החלה בשיווק דגמי 2019 החדשים של מרצדס GLS, הקרוסאובר 7 מושבים הענק של מרצדס המתחרה מול ב.מ.וו X7 החדש, קאדילק אסקלייד ועוד. בשלב זה, מרצדס GLS החדש ישווק בשני דגמי דיזל, GLS350 d ו- GLS400 d, עם 7 מושבים ובמחיר התחלתי של 810,900 שקל.

מרצדס GLS החדש, שנחשף בעולם באפריל 2019, הוא שדרוג ושיפור משמעותי לעומת הדגם היוצא, בכל תחום אפשרי. הוא גדול, איכותי, טכנולוגי ומרווח יותר מהדגם היוצא ומבוסס על מרצדס GLE החדש שהושק בישראל בחודש אוגוסט האחרון. במרצדס רוצים שתסתכלו על ה-GLS החדש כאל ה-S קלאס של עולם רכבי הפנאי, והם לא רחוקים מהאמת.

 

2019 מרצדס GLS החדש
עיצוב עגלגל ויוקרתי יותר למראה.

העיצוב החדש של הדגם (דור שני) שומר על המראה הזקוף והבטוח של הדגם היוצא יחד עם עידון וריכוך של זוויות המרכב המעניקות לדגם מראה אלגנטי ויוקרתי יותר. עם אורך של 5,207 מ״מ, רוחב של 1,956 מ״מ ובסיס גלגלים של 3,135 מ״מ, מרצדס GLS החדש ארוך יותר ב-77 מ״מ מהדגם היוצא , רחב יותר ב-22 מ״מ ולבסיס הגלגלים נוספו 60 מ״מ משמעותיים לטובת שיפור המרווח של יושבי השורה השנייה בעיקר. לקוחות הדגם יוכלו לשדרג את המראה באמצעות חבילת AMG ליין המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר.

 

לקוחות הדגם יוכלו לבחור בין שורה שנייה עם שלושה מושבים רגילים או שני מושבי מחלקה ראשונה חשמליים ונפרדים (בתוספת תשלום כמובן). נפח תא המטען בדגם עומד על 355 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש ו-2,4000 ליטר עם קיפול שתי השורות מאחור.

 

 

מרצדס GLS החדש תא הנוסעים
נלקח ישירות מה-GLE החדש.

מרצדס GLS החדש שמור על נוחות הנסיעה המצוינת של הדגם היוצא באמצעות שימוש במתלי אוויר AIRMATIC (חדשים כמובן) כסטנדרט. כאופציה, לקוחות הדגם יוכלו לשדרג עוד יותר את נוחות הנסיעה באמצעות הוספה של מערכת ROAD SURFACE SCAN שסורקת את פני הכביש לפני הרכב ומכינה מראש את המתלים למפגש עם מפגעים ושימושים שונים בדרך.

 

מרצדס GLS החדש
גג פנורמי כסטנדרט.

תא הנוסעים של ה-GLS החדש נלקח בשלמותו ישירות מה-GLE החדש ואלו חדשות טובות עבור הדגם שכן מדובר בתא נוסעים איכותי מאוד, עם טכנולוגיה מתקדמת וקפיצת מדרגה גבוהה מאוד לעומת הדגם היוצא. הנהג ימצא מולו צמד מסכים איכותיים בגודל של "12.3 האחד, זה השמאלי משמש עבור מערכת MBUX המתקדמת של מרצדס הכוללת תפעול קולי מתקדם של מערכות הרכב השונות וכן הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. כמו בדגם היוצא, את הקונסולה המרכזית בין המושבים הקדמיים תוחמים ידיות אחיזה מאסיביות כרמז לכך שלדגם יכולות שטח, שהם מעל הממוצע המקובל בסגמנט. את האווירה בתא הנוסעים תשדרג תאורת אווירה רחבה המאפשרת בחירה מבין 64 צבעים שונים.

 

 

מרצדס GLS החדש תא הנוסעים
שורה שנייה מרווחת יותר עם יחידת מיזוג נפרדת ומפוצלת.

דגם GLS350 d מצויד במנוע שישה צילינדרים טורבו דיזל בנפח של 3.0 ליטר בהספק של 286 כ״ס ומומנט של 61.2 קג״מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.0 שניות ולמהירות מרבית של 227 קמ"ש. דגם GLS400d מצויד באותו מנוע אך בהספק מרבי של 330 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.3 שניות ולמהירות מרבית של 238 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגמים אלו עומדת על 13.2-12.7 ק״מ לליטר. שני המנועים משודכים כסטנדרט לתיבת 9 הילוכים אוטו' ולמערכת הנעה כפולה 4MATIC הכוללת בורר מצבי שטח ומסוגלת להעביר עד 100% מהמומנט לאחד הצירים.

 

רמת האבזור הבסיסית בדגם כוללת, בין היתר: גג פנורמי, ריפודי עוד וגימור עץ, מושבים קדמיים חשמליים הכוללים תמיכה דינאמית בגוף, אוורור וחימום וכן פונקציית עיסוי, תצוגה עילית HUD, מערכת חניה אוטומטית, פתיחה חשמלית ללא מגע לדלת תא המטען, חישוקי סגסוגת "21, מערכת שמע מבית Burmester עם 13 רמקולים (אופציה) ועוד. כמובן וכיאה לרכב יוקרה, רשימת האופציות אותן ניתן להוסיף לדגם ארוכה ויקרה.

 

 

מרצדס GLS החדש
שפע של אבזור נוחות ובטיחות.

מפרט הבטיחות בדגם כולל מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כגון בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית המאפשרת נהיגה סמי-אוטונומית (כולל זחילה בפקקים), מעבר נתיב אקטיבי, בלימה אוטונומית עם זיהוי רכב חוצה בצומת, בפניה, זיהוי גודש תנועה, שמירה אקטיבית על נתיב, התרעה אקטיבית על רכב בשטח מת, התרעה על תנועה חוצה מאחור ועוד.

2019 מרצדס GLS החדש - מחירון:

מרצדס GLS350 d לקשרי - 810,900 ₪

מרצדס GLS400 d אולטימייט לקשרי - 849,900 ₪

אגרת רישוי: 4,712 ₪

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.