דגמי 2016 של הפורסטר זוכים בעיצוב חדש לחזית הכוללת תאורת LED ראשית, תא נוסעים משודרג ואיכותי יותר ומנועים משופרים וחסכוניים יותר.

2016 סובארו פורסטר החדש - מתיחת פנים
2016 סובארו פורסטר החדש - מתיחת פנים (דגם XT טורבו).

סובארו חושפת ביפן את דגמי 2016 המחודשים של הפורסטר אשר יוצג בבכורה עולמית בתערוכת הרכב של טוקיו בסוף החודש הנוכחי. מתיחת הפנים שסובארו העניקה לדגם כוללת עדכון לעיצוב החיצוני, שדרוג האיכות בתא הנוסעים, מנועים חסכוניים יותר ושיפור בבידוד הרעשים, נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש.

 

חיצונית, הפורסטר 2016 זוכה בחזית חדשה הכוללת עיצוב חדש לגריל הקדמי – גדול יותר ובולט יותר, פנסים ראשיים מעודכנים המוצעים כעת בטכנולוגיית LED עם תאורה אדפטיבית, ועיצוב חדש לפגוש הקדמי הכולל בתי תאורת ערפל גדולים ובולטים. מאחור נמצא עיצוב חדש לפנים האחוריים – מבוססי LED - ועיצובים חדשים לחישוקי הסגסוגת של הדגם משלימים את העדכון החיצוני המעניק לדגם מראה מודרני ומוחצן יותר.

 

2016 סובארו פורסטר מול פוסטר 2012

 

סובארו ביצעה בתא הנוסעים שדרוג כולל ומשמעותי לאיכות החומרים והגימור בדגם ותוספת של גימור בשחור פסנתר משולב באלומיניום. סובארו התקינה בנוסף גלגל הגה חדש המוכר לנו מה-B4 החדשה וכן לוח מחוונים חדש ומודרני יותר למראה יחד עם מסכים מתקדמים יותר עבור מחשב הרכב בלוח המחוונים ובראש הקונסולה המרכזית.

 

בנוסף לכך, סובארו התקינה בדגם מערכת מולטימדיה מעודכנת הכוללת תפעול קולי בשימוש במכשירי אייפון (SIRI), בדגמים המוצעים עם מושב נהג חשמלי נוספו זיכרונות וכן נוספה אופציה לחימום המושבים מאחור. בתחום הבטיחות, סובארו התקינה את הדור השלישי של מערכת הבטיחות שלה Eye Site הכוללת כעת שתי מצלמות קדמיות, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה עם היגוי אקטיבי ותאורה ראשית אדפטיבית.

 

2016 סובארו פורסטר תא הנוסעים
תא נוסעים משודרג, איכותי ומודרני יותר למראה.

 

בצד המכני, סובארו תמשיך להציע את הדגם עם אותם מנועי בנזין מוכרים: 2.0 ליטר אטמוספרי 150 כ"ס ו-2.0 טורבו 240 כ"ס. שני המנועים שודרגו באמצעות הפחתת החיכוך ושיפור הבעירה בצילינדרים , דבר שהביא לשיפור של כ-5% בצריכת הדלק. גם תיבת ההילוכים הרציפה CVT של הדגם שודרגה לטובת שיפור צריכת הדלק ואופי פעולה חלק ושקט יותר, בדגם הטורבו הותקנה אותה תיבה רציפה המוצעת ב-WRX הכוללת מצב ידני ספורטיבי הכולל 8 יחסי העברה.

 

 

בנוסף לכך, סובארו עדכנה ושדרגה את המתלים בדגם והתקינה מערכת היגוי עם יחס העברה מהיר יותר, בדגמי הטורבו נוספו דיפרנציאלים מוגבלי החלקה אלקטרוניים בגלגלים הקדמיים.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.