2017 סקודה סיטיגו המחודשת
סקודה חושפת את דגמי 2017 המחודשים של הסיטיגו העירונית.
2017 סקודה סיטיגו המחודשת
סקודה חושפת את דגמי 2017 המחודשים של הסיטיגו העירונית.

סקודה סיטיגו זוכה בדגמי 2017 לעיצוב מעודכן ולתא נוסעים מודרני ומאובזר יותר, אך לא זוכה כמו ה-UP למנוע ה-1.0TSI החזק.

 

סקודה חושפת את דגמי 2017 המחודשים של מכונית המיני העירונית שלה, סקודה סיטיגו, כחמש שנים לאחר שזו הוצגה לראשונה. הסיטיגו המחודשת, שהיא אחת משלישיית דגמים זהים הכוללת את פולקסווגן UP וסיאט Mii, מוצגת כשנה לאחר שפולקסווגן חשפה את ה-UP המחודשת.

 

דגמי 2017 החדשים של הסיטיגו זוכים לעיצוב מעודכן הכולל פגוש קדמי חדש, גריל גדול ובולט יותר, מכסה מנוע חדש ועדכון לפנסי החזית הכוללים תאורת LED ליום – נוספה לדגם כבר בשנה שעברה. מאחור נמצא עדכון קל לתאורת הפנים וחישוקי "15 חדשים משלימים את העדכון החיצוני לדגם.

 

סקודה סיטיגו 2017
המחודשת (עליונה) מול היוצאת.

בתא הנוסעים אנחנו פוגשים שינויים דומים למה שפגשנו לפני כשנה ב-UP של פולקסווגן, כגון גלגל הגה חדש עם כפתורי שליטה על השמע והטלפון (לראשונה בדגם), לוח מחוונים מחודש ומודרני יותר למראה עם מחשב דרך מורחב, עיצוב חדש לקונסולה המרכזית עם אופציה לבקרת אקלים ומערכת מולטימדיה המאפשרת אינטגרציה מורחבת למכשירים סלולריים. בנוסך לכך אנחנו מוצאים גימור משודרג ואופציות חדשות לשילובי צבעים בתא הנוסעים.

 

במסגרת הסלוגן 'Simply Clever', אנחנו יכולים מתקן למטרייה מתחת למושב הנוסע, רשת לעיגון מוצרים בתא המטען או וו תלייה לשקיות.

 

למרות שפולקסווגן UP המחודשת צוידה במנוע 1.0TSI עם 90 כ"ס ו-16.3 קג"מ, היצע המנועים בסיטיגו המחודשת נותר כפי שהיה: מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים אטמוספרי בשתי גרסאות הספק של 60 כ"ס ו-75 כ"ס. כמו בדגם היוצא המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 5 הילוכים רובוטית ASG.

 

סקודה תציג בחודש הבא את הסיטיגו המחודשת בתערוכת ז'נבה וכחודש לאחר מכן היא תפתח את פנקס ההזמנות לדגם המחודש.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.