2019 אודי Q7 החדש
אודי Q7 החדש - מתיחת פנים מקיפה במיוחד.
2019 אודי Q7 החדש
אודי Q7 החדש - מתיחת פנים מקיפה במיוחד.

אודי Q7 המחודש מציג עיצוב אגרסיבי יותר, תא נוסעים חדש שנלקח ה-Q8 ותוספת נכבדה של אבזור נוחות ובטיחות.

 

כארבע וחצי שנים לאחר שהציגה את הדור השני של ה-Q7, אודי מציגה את דגמי 2019 החדשים של הדגם לאחר מתיחת פנים מקיפה למדי, במיוחד בתא הנוסעים ובצד הטכנולוגי. הקרוסאובר 7 מושבים הבכיר של אודי זכה לעיצוב אגרסיבי ומודרני יותר, תא נוסעים שנלקח ישירות מה-Q8 וזכה בנוסף למספר שדרוגים בתחומי הנוחות והבטיחות.

העיצוב החיצוני של ה-Q7 זכה למנה גדושה של אגרסיביות כמו שאר דגמי אודי האחרונים, כדוגמת ה-A4 המחודשת שהוצגה לאחרונה. על העיצוב המעודכן, אודי הלבישה את טכנולוגיית התאורה העדכנית שלה עם פנסי איתות דינמיים ותאורת יום בעיצוב אגרסיבי. הפנסים הראשיים זכו לעיצוב חדש ולראשונה, גם לתאורת HD Matrix laser light מתקדמת כאופציה. מאחור נמצא עיצוב חדש וצר לפנסים, גם הם עם תאורת מחוונים דינמית, ופס כרום עבה המקשר ביניהם. יש לציין כי הדגם שמופיע בתמונות מצויד בחבילת S-LINE הספורטיבית.

 

אודי Q7 החדש
עיצוב מוחצן ואגרסיבי יותר.

תא הנוסעים של ה-Q7 המחודש חדש לחלוטין ונלקח ישירות מה-Q8 ללא כל שינוי ועבור הדגם זה אומר קפיצת מדרגה טכנולוגית והתבססות על ממשקי מגע, כולל שני מסכים מרכזיים: עליון בגודל של "10.1 עבור מערכת המולטימדיה ותחתון בגודל של "8.6 לשליטה על בקרת האקלים זיהוי כתב יד ועוד. מערכת המולטימדיה MMI כוללת תפעול קולי טבעי, קישורית 4G, נקודה חמה WIFI לנוסעים, הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, אינטגרציה מלאה לעוזרת האישית של אמזון (אלקסה) ועוד.

 

אודי Q7 החדש תא הנוסעים
תא נוסעים חדש לחלוטין שנלקח ישירות מה-Q8.

לוח המחוונים בדגם דיגיטלי כסטנדרט עם מסך בגודל "12.3 וכמו ב-Q8, ניתן לשדרג את הדגם עם בקרת אקלים ל-4 אזורים, מערכת שמע מבית Bang & Olufsen עם 16 רמקולים או 19 רמקולים, מתלי אוויר אדפטיביים (סטנדרט), מוטות מייצבים אקטיביים, מערכת היגוי לכל הגלגלים ועוד. חבילת S-Line כוללת מתלי אוויר אדפטיביים בכיול ספורטיבי יותר עם הנמכת מרכב של 15 מ"מ.

 

2019 אודי Q7 החדש
תאורה חדשה ומתקדמת.

בתחום ההנעה אנחנו פוגשים את כל המנועים המוכרים מהדגמים הבכירים העדכניים של אודי, כולם משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' ולמערכת הנעה כפולה. עם תחילת השיווק הדגם יוצע עם שני מנועי דיזל והחל מחודש ספטמבר הקרוב יצטרפו להיצע מנועי בנזין ויחידת הנעה היברידית פלאג-אין מתקדמת יותר מזו המוצעת כיום עם ה- Q7 e-tron. מנועי הבנזין והדיזל מצוידים במערכת מיקרו היברידית 48V המאפשרת כיבוי של המנוע למשך 40 שניות כאשר הנהג מסיר את רגלו מדוושת התאוצה במהירויות של 55-160 קמ"ש, המערכת משמשת גם במערכת עצור/סע מתקדמת ומאפשרת את כיבוי המנוע בגלישה לעצירה כבר ממהירות של 22 קמ"ש.

בתחום הבטיחות נמצא שפע של מערכות בטיחות מתקדמות ומערכות נהיגה סמי אוטונומיות. בין היתר נמצא בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה ושימוש בנתונים ממערכת הניווט להתאמת מהירות הנסיעה או מערכת המזהה חוסר פעילות/תגובה ממושכת של הנהג ומסוגלת להביא את הרכב לעצירה מלאה ובטוחה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.