2019 קיה נירו החדש
קיה נירו זוכה למתיחת פנים.
2019 קיה נירו החדש
קיה נירו זוכה למתיחת פנים.

קיה חושפת מתיחת פנים לדגמי 2019 של הנירו ההיברידי ונירו פלאג-אין, עם עיצוב חיצוני חדש ותא נוסעים משודרג.

 

קיה חושפת את דגמי 2019 המחודשים של הנירו היברידי ונירו פלאג-אין, מתיחת פנים הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן ומודרני יותר עם תוספת של תאורה ראשית LED, שדרוג החומרים בתא הנוסעים ותוספת של מולטימדיה ״10.25. יחידת ההנעה ההיברידית נותרה ללא שינוי משמעותי.

 

את החזית האנמית של הנירו הנוכחי, קיה החליפה בעיצוב חדש, מודרני, מוחצן ומוצלח יותר בהשראת הגרסה החשמלית של הדגם. החזית החדשה כוללת תאורת יום LED בפנים הראשיים וכאופציה ניתן להוסיף תאורה ראשית וערפל בטכנולוגיית LED. גם הפנסים מאחור זכו לעדכון ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, בגדלים של ״16 או ״18, משלימים את העדכון החיצוני ומוצלח לדגם.

 

2019 קיה נירו החדשה
עיצוב מודרני מוצלח יותר לחזית הדגם (דגם פלאג-אין).

בתא הנוסעים השינויים גדולים עוד יותר (תמונות בקרוב), שם קיה עדכנה את איכות החומרים עם תוספת של חומרים רכים למגע בדשבורד, תוספת של פסי קישוט במגוון צבעים, בלם היד המכני הוחלף בכזה חשמלי ולגלגל ההגה נוספו מנופי שליטה על תיבת ההילוכים.

 

בנוסף, את מערכת המולטימדיה ״8 של הדגם ניתן לשדרג למערכת המולטימדיה ״10.25 החדשה של קיה (הוצגה עם הסול החדשה). זו כוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, אפשרות לתצוגה מפוצלת במסך לתפעול במקביל של שתי אפליקציות ועוד. המערכת כוללת SIM מובנה לטובת קישוריות מלאה לרשת האינטרנט ולשירותי רשת ולמערכת UVO CONNECT הכוללת אפליקציה לשליטה מרחוק על בקרת האקלים ומצב הטעינה בדגם הפלאג-אין. בלוח המחוונים נמצא מסך ״4.2 או ״7 ברמות הגימור הגבוהות יותר.

 

2019 קיה נירו החדשה
עיצוב מעודכן גם מאחור.

בתחום ההנעה, קיה עדכנה את תיבת השישה הילוכים DCT של בדגם לטובת פעולה חלקה יותר, מערכת ההנעה ההיברידית ממשיכה להתבסס על מנוע 1.6 ליטר GDI וסוללת ליתיום-יון 1.56kWh בדגם ההיברידי או 8.9kWh בדגם הפלאג-אין. הנירו פלאג-אין מציע טווח נסיעה חשמלי של כ-49 ק״מ בתקן WLTP (נתון לא סופי).

מערכת בקרת השיוט האדפטיבית של הדגם שודרגה וכוללת כעת עצור/סע, הגעה לעצירה מלאה והמשך נסיעה. מערכת חדשה שנוספה לדגם היא מערכת Lane Following Assist, מערכת נהיגה סמי-אוטונומית השולטת על התאוצה, בלמים והיגוי ופועלת בטווח של 0-180 קמ״ש. המערכת עוקבת אחר רכב קדמי וסימון הנתיב בכדי לשמור על הרכב במרכז הנתיב בכביש המהיר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.