2021 לקסוס LS החדשה
לקסוס LS החדשה.
2021 לקסוס LS החדשה
לקסוס LS החדשה.

כשלוש שנים לאחר שהציגה את הדור החמישי של לקסוס LS, לקסוס מעניקה לספינת הדגל שלה מתיחת פנים שנועדה בעיקר לשדרג את נוחות הנסיעה, השקט בתא הנוסעים והעידון הכולל של הדגם, יחד עם עדכון קל לעיצוב החיצוני ושדרוג מערכות הבטיחות.

 

בצד הויזואלי נוכל למצוא פנסים ראשיים חדשים עם חתימת תאורת יום חדשה וטכנולוגיית תאורה מתקדמת יותר, השחרה של הכרום בפנסים האחוריים, צבע מטאלי כהה לגריל הקדמי במקום כרום בוהק, עיצוב מעודכן לפגוש האחורי ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.

 

2021 לקסוס LS החדשה
עיצוב מאופק יותר באמצעות השחרה של חלקי כרום.

השינוי הבולט ביותר לעין בתא הנוסעים הוא החלפת המסך המרכזי הקודם במסך מגע "12.3 חדש "שיצא" מהדשבורד כך שיהיה קרוב יותר לנהג לטובת תפעול נוח יותר. מערכת המולטימדיה כוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי בחיבור אלחוטי. בנוסף נמצא שלל שינויים לגימור בתא הנוסעים, במיוחד בדלתות שם הלקוחות יוכלו לבחור מבין מגוון סוגי גימור לריפודי הדלתות ולמסגרת ידית הפתיחה. יחד עם לקסוס LC, אין ספק שזה אחד מתאי הנוסעים המיוחדים ביותר שיש. לטובת שיפור הנוחות לקסוס שינתה את הרכב חומרי הספוג במושבים וכן התפירה של המושבים.

 

לקסוס LS החדשה 2021 תא הנוסעים
מסך מגע חדש וגימור חדש ומשודרג.

אפרופו נוחות, לקסוס שדרגה את מערכת הבולמים האדפטיביים של הדגם לטובת שיפור נוחות הנסיעה, היא שדרגה את תושבות המנוע בכדי להפחית את הרעידות העוברות לתא הנוסעים. שתי יחידות ההנעה של הדגם, בנזין והיברידית, עודכנו (תוכנה בלבד) בכדי לספק נסיעה חלקה ופחות רועשת באמצעות שינויים באופן פעולת תיבת ההילוכים, מידת הסיוע של המנוע החשמלי בדגם ההיברידי ועוד.

 

2021 לקסוס LS החדשה
אופציה למושבי מחלקה ראשונה מאחור.

בחלק מהתמונות תוכלו לראות בתחתית הפגוש הקדמי והאחורי פלסטיק שחור, מאחוריו נמצא חיישן LiDAR מתקדם שישדרג את היכולות האוטונומיות של הדגם בשילוב עם מערכת AI לומדת המתאימה את פעולת המערכת כל שפעולת מערכות הנהיגה האוטונומיות יהיו חלקות ושקופות יותר לנהג. בלקסוס מכנים את המערכת Lexus Teammate והיא מאפשרת נהיגה אוטונומית בכביש המהיר, כולל שמירה על הנתיב, מעבר נתיבים אוטונומי, יכולת התמודדות עם התמזגות נתיבים או השתלבות בתנועה, התאמת מהירות הנסיעה לתנאי הדרך כגון האטה לפני עיקול ועוד. התוכנה של המערכת תזכה לעדכונים אונליין כך שיהיה ניתן לעדכן ולשדרג את יכולות המערכת גם לאחר הרכישה. חלק מהיכולות האלו תלויות שוק יעד (ענייני רגולציה).

בנוסף, מערכת החניה האוטונומית של הדגם שודרגה כך שהיא מגיבה כעת גם לתנועה חוצה מתקרבת מלפנים או מאחור, לקסוס הגדילה ושיפרה את המראה המרכזית מבוססת המצלמה ולמי שלא רוצה להשתמש במערכת החניה האוטונמית, יש כעת פסי הכוונה גם למבט העל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.