2021 קיה פורטה החדשה
קיה פורנטה החדשה.
2021 קיה פורטה החדשה
קיה פורנטה החדשה.

את קיה פורטה הנוכחית שהוצגה בשנת 2018 לא זכינו להכיר בישראל שכן בסגמנט הזה הנרכש בעיקר ע"י חברות הליסינג אין כמעט טעם לשווק רכב ללא הנעה היברידית, את המקום הזה בקיה ישראל תופס כמובן הנירו המצליח, שיוצג השנה בדגם חדש. את הדגם המקביל ביונדאי, האלנטרה החדשה, דווקא כן נפגוש השנה בישראל שכן הדגם זכה הפעם למערכת הנעה היברידית, זהה לזו של האיוניק.

 

בשוק הבית הקוריאני קיה מציגה כעת את דגמי 2021 המחודשים של הפורטה (קיה K3 בקוריאה) אשר זכו למתיחת פנים. מה שקיה לא מספרת לנו בשלב זה הוא האם הדגם יזכה לקבל יחידת הנעה היברידית שתהפוך את הדגם רלוונטי לשוק המקומי שלנו, כך שבשלב זה אפשר להניח שהדגם ימשיך עם מנוע ה-1.6 ליטר סמארט-סטרים של הדגם היוצא עם 123 כ"ס ו-15.7 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים רציפה IVT.

 

2021 קיה פורטה
קיה פורטה המחודשת.

הפורטה המחודשת זכה לעיצוב חדש לחלוטין לחזית הדגם, כולל פגוש חדש בעיצוב ספורטיבי יותר ופנסי חזית חדשים עם חתימת תאורה חדשה. מאחור נמצא עיצוב חדש לפגוש האחורי ועדכון לחתימת התאורה בפנסים. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון העיצובי לדגם.

 

קיה פורטה 2021 החדשה
קיה פורטה המחודשת.

השינויים בתא הנוסעים מתרכזים בצד הטכנולוגי עם התקנה של לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 ומערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר עם מסך מגע "10.25. לקוחות הדגם יוכלה מעתה לבחור גם בשילוב דו גווני של שחור וחום לתא הנוסעים, כולל ריפודי המושבים.

גם מפרט הבטיחות זכה למספר שדרוגים עם תוספת של ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית מבוססת מערכת ניווט להתאמת מהירות הנסיעה ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.