יונדאי חושפת היום (ד') את האלנטרה 2021 החדשה, דור שביעי למשפחתית סדאן של החברה והדגם הנמכר ביותר של המותג עם מעל ל-13.8 מיליון יחידות שנמכרו עד היום מהדגם מאז שהוצג לראשונה בשנת 1990. מעבר לעיצוב האולטרה מוחצן ושלל החידושים, כפי שצפינו החידוש העיקרי בדגם הוא תוספת של מערכת הנעה היברידית לראשונה בדגם, מערכת שתאפשר לאלנטרה לחזור לישראל בשיא הכוח כמתחרה ישירה לקורולה ההיברידית של טויוטה. את האלנטרה החדשה אנחנו מצפים לפגוש בישראל רק לקראת סוף השנה/תחילת השנה הבאה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

ביונדאי הבינו שבעידן בו הצרכן מעדיף בעיקר רכבים על עקבים, קרוסאובר, המשפחתית המסורתית צריכה לתת יותר בכדי להתחרות בהצלחה וזה בדיוק מה שיונדאי עשתה עם האלנטרה החדשה. זה מתחיל בעיצוב המרהיב והמוחצן על בסיס שפת העיצוב החדשה של המותג (Sensuous Sportiness). אם אוהבים או לא זה פחות חשוב, לדגם יש נוכחות שקשה להתעלם ממנה. זה ממשיך אל מנועים חדשים, תא נוסעים מרשים לא פחות מהעיצוב החיצוני עם קפיצת מדרגה משמעותית בתחומי האיכות והטכנולוגיה ומסתיים בשפע של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

2020 יונדאי אלנטרה החדשה
לראשונה גם עם הנעה היברידית.

האלנטרה החדשה מבוססת על פלטפורמה החדשה (K3) ולעומת הדגם הנוכחי היא ארוכה יותר ב-56 מ"מ (4,658 מ"מ), רחבה יותר 25 מ"מ (1,826 מ"מ), נמוכה יותר ב-20 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 20 מ"מ לכדי 2,720 מ"מ. לפי יונדאי, האלנטרה החדשה מציעה מרווח משופר לנוסעים עם תוספת משמעותית של 58 מ"מ למרווח הרגליים במושב האחורי. עם מידות אלו, האלנטרה החדשה גדולה יותר מהקורולה סדאן וגם מהסיוויק סדאן. 

תא הנוסעים המרשים למראה מצויד, ברמות הגימור הגבוהות, בלוח מחוונים דיגיטלי "10.25 ובמערכת מולטימדיה מתקדמת בגודל זהה ("8 בדגמי הבסיס) הכוללת חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ותפעול קולי טבעי המאפשר שליטה גם על בקרת האקלים או חימום המושבים. הנהג יניח את ידיו על גלגל ההגה החדש של יונדאי, שהוצג לראשונה עם הסונטה החדשה, ואם הוא ילטף את תא הנוסעים הוא ימצא חומרים איכותיים יותר ורכים למגע ברוב המקומות החשובים בתא הנוסעים.

 

2020 יונדאי אלנטרה החדשה תא הנוסעים
מרווח, איכותי וטכנולוגי יותר.

בנוסף נמצא תאורת אווירה ב-64 גוונים שונים, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מערכת שמע של BOSE, מפתח דיגיטלי המאפשר פתיחה של הרכב באמצעות המכשיר הסלולרי (אנדרואיד בלבד) או באמצעות כרטיס NFC שנראה כמו כרטיס אשראי.

 

יונדאי אלנטרה החדשה
חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

כאמור, האלנטרה תשווק לראשונה גם עם מערכת הנעה היברידית ויש סיכוי שהיא תשמע לכם מוכרת שכן היא מבוססת על מערכת ההנעה ההיברידית של האיוניק: שילוב של מנוע 1.6 ליטר GDI במחזור אטקינסון עם 105 כ"ס ו-15.0 קג״מ יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 43.5 כ״ס ומומנט של 17.3 קג״מ, יחדיו הם יוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 141 כ"ס ו-26.9 קג"מ. הסוללה כאן קטנה במעט מזו של האיוניק המחודשת (1.32kWh לעומת 1.56kWh) והמערכת מעבירה את הכוח על הגלגלים הקדמיים דרך תיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים - כמו באיוניק. לדגם צריכת דלק משולבת של מעל ל-21.2 ק"מ לליטר בתקן EPA האמריקאי.

 

יונדאי אלנטרה החדשה
מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות.

עבור השוק האמריקאי האלנטרה החדשה מצוידת בנוסף גם במנוע 2.0 ליטר מסדרת סמארט סטרים החדשה, בהספק מרבי של 147 כ"ס ומומנט מרבי של 18.2 קג"מ, והוא משודך לתיבת ההילוכים הרציפה החדשה של יונדאי iCVT. בשוק הקוריאני האלנטרה החדשה תשווק עם מנוע 1.6 ליטר Smartstream החדש, בהספק מרבי של 123 כ"ס ב-6,300 סל"ד ומומנט מרבי של 15.7 קג"מ ב-4,600 סל"ד, בשידוך לתיבת הילוכים רציפה. 

בתחום הבטיחות, יונדאי ציידה את האלנטרה החדשה במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי, ניטור ערנות נהג, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה ומצלמה אחורית. את המערך הסטנדרטי הזה ניתן לשדרג בבקרת שיוט אדפטיבית חכמה (עצירה והמשך נסיעה) ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור במהירות חניה ומערכת יציאה בטוחה מהרכב. השילוב של בקרת השיוט האדפטיבית עם מערכת השמירה על מרכז נתיב הנסיעה מאפשרת נהיגה סמי אוטונומית בכבישים מהירים.

 

תגובות (5)

This comment was minimized by the moderator on the site

את העיצוב החיצוני עוד צריך לעכל, תא הנוסעים מרשים למדי. בקיצור, לקורולה יש עד סוף השנה.

This comment was minimized by the moderator on the site

תשובה לקובי... את האוכל צריך לעכל. זהו רכב עיצוב פורץ דרך, כול מה שטויוטא עושה יונדאי מחזירה לה כיפליים. בקיצור רכב מהפכני - לסיכום טויוטא על הכוונת.

This comment was minimized by the moderator on the site

זאת אחת המכוניות הבודדות של יונדאי שלא גורם לי לעיוות רציני בחיוך אבל עדיין לא מדובר במכונית מושלמת מבחינה עיצובית, הקו הכללי מצוין, אבל במקום לעצור את זה שם המעצב (אם קיים ג׳וב קבוע כזה ביונדאי)...

זאת אחת המכוניות הבודדות של יונדאי שלא גורם לי לעיוות רציני בחיוך אבל עדיין לא מדובר במכונית מושלמת מבחינה עיצובית, הקו הכללי מצוין, אבל במקום לעצור את זה שם המעצב (אם קיים ג׳וב קבוע כזה ביונדאי) הכניס כל מיני אלמנטים תמוהים שגורמים לי לפעמים לתהות שאולי ככה באמת רכב צריך להיראות וכל שאר היצרנים טועים...

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

יונדאי לא כלכליים טויוטה מוכרת למוניות כולל את הקאמרי
ויונדאי נשארו מאחורבתירץ לשמור על המותג אבל זה שטויות כי טויוטה הכי טובה מגיעות כמונית עד חצי מיליון קילומטר ללא תקלות או בעיות רק טיפולים...

יונדאי לא כלכליים טויוטה מוכרת למוניות כולל את הקאמרי
ויונדאי נשארו מאחורבתירץ לשמור על המותג אבל זה שטויות כי טויוטה הכי טובה מגיעות כמונית עד חצי מיליון קילומטר ללא תקלות או בעיות רק טיפולים וינדאי כניראה מפחדים

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מנסיוני רק יונדאי אפס תקלות אפס הוצאות תאמינו לי רכבים חסכוניים בדלק ביטוח זול ורכב מהנה בנסיעה

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location