זיקר החלה לשווק בסין את דגמי 2026 המחודשים של זיקר X אשר זכו, בעיקר, לעדכון מקיף לתא הנוסעים, לסוללת LFP חדשה, מנועים חדשים וחזקים יותר ועוד.
נתחיל ממה שלא השתנה כלל וזה העיצוב החיצוני, למעט צבע ירוק מט (Seattle Green) שנוסף להיצע הצבעים של הדגם שעומד כעת על שבעה צבעים. אם מתעקשים, אז בשוק הסיני דגם Krypton הבכיר זכה לתוספת Extreme לשם הדגם.
חלל תא הנוסעים שומר על המראה המוכר אך הוא זכה למספר עדכונים כגון תפירה בסגנון מעויינים על הדלתות והמושבים המעשירה אווירת הפרימיום של חלל תא הנוסעים. השינויים המשמעותיים יותר הם תוספת של תא כפפות עם פתיחה חשמלית (דרך המסך המרכזי) ועיצוב חדש לחלוטין לקונסולה בין המושבים שכעת מחוברת אל הדשבורד ולשם גם עבר משטח הטעינה שכולל מקום לעוד מכשיר (ללא טעינה). בין משטח הטעינה לצמד מחזיקי הכוסות תמצאו חלל תא אחסון גדול בנפח של 6.6 ליטר עם כיסוי נגלל.
בשוק הסיני לפחות הדגם זכה לשילובי צבעים חדשים לחלל תא הנוסעים, כמו כתום ושחור או אפור שחור, וברמות הגימור הגבוהות נמצא כעת חלון גג עם שקיפות משתנה בלחיצת כפתור ותקרת זמש, המעשירה גם היא את אווירת הפרימיום.
בתחום ההנעה, זיקר X זכה למנועים חשמליים חדשים וכן לסוללת LFP חדשה. לדגם הנעה יש כעת מנוע בהספק של 335 כ"ס ומומנט מרבי של 38.0 קג"מ, זאת לעומת 272 כ"ס ו-35.0 קג"מ בדגם היוצא, ולדגם קריפטון עם הנעה כפולה יש כעת שני מנועים בהספק משולב של 490 כ"ס ומומנט מרבי של 58.4 קג"מ, זאת לעומת 428 כ"ס ו-55.3 קג"מ בדגם היוצא.
בדגם קריפטון נרשם שיפור של 0.1 ש' לנתון התאוצה (3.7 שניות) והמהירות המרבית עלתה ל-190 קמ"ש במקום 180 קמ"ש, אך בדגמי הנעה אחורית אין שינוי, הסיבה לכך היא שדגמים אלו מצוידים כעת בסוללת LFP 61.5kWh ולא בסוללת NMC 66kWh כמו בדגם קריפטון. סוללת ה- LFP היא מהדור החדש של סוללות "הזהב" של קבוצת ג'ילי, היא מאפשרת טעינה מהירה במיוחד כך שטעינה של 10% עד 80% אורכת רק 15 דקות לעומת 30 דקות עם סוללות ה- NMC.
לצד שדרוגים אלו ישנם מגוון שדרוגי תוכנה שונים, בין אם לניהול הסוללה, מערכת ההנעה, מערכות הבטיחות המתקדמות ועוד. כמו תמיד, קחו בחשבון שמה שמוצג בסין לא תמיד עובר ב-100% לשווקים מחוץ לסין, כך שנאלץ להמתין ולגלות באיזו תצורה ישווק הזיקר X המחודש כאן ובאירופה.

