מיצובישי אאוטלנדר 2016 זוכה לעיצוב מעודכן, תא נוסעים משודרג קלות ומספר לא קטן של שיפורים בתחום המכני לצד בידוד רעשים משופר ומושבים נוחים יותר.

2016 מיצובישי אאוטלנדר החדש

כשלוש שנים לאחר שהוצג לראשונה, מיצובישי חשפה אמש בתערוכת ניו יורק את האאוטלנדר 2016 המחודש, זאת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים - שנייה למעשה - הכוללת לפי מיצובישי כ-100 עדכונים הנדסיים ועיצוביים.

 

האאוטלנדר 2016 החדש הוא הדגם הראשון של מיצובישי לשאת את שפת העיצוב החדשה של המותג אותה ראינו במגוון דגמי קונספט שמיצובישי הציגה אשתקד, במיוחד הקונספט אאוטלנדר PHEV S שהיווה את עיקר ההשראה לעיצובו המעודכן של האאולנדר החדש/מחודש.

 

השינוי העיצובי המשמעותי בדגם נמצא בחזית הדגם שעוצבה מחדש לחלוטין, כולל גריל חדש ובולט במיוחד, פגוש חדש ועיצוב חדש לפנסים הראשיים הכוללים כעת תאורת LED ליום ואופציה לתאורת LED ראשית ברמות הגימור הגבוהות יותר. מהצד מיצובישי הוספה ספי דלתות בולטים ומאחור נמצא שמיצובישי עיצבה מחדש את הפגוש ואת יחידות התאורה. סך כל השינויים מעניקים לאאוטלנדר החדש נוכחות בולטת זאת לעומת העיצוב הגנרי והארכאי של הדגם היוצא.

 

 

בתא הנוסעים, מיצובישי עדכנה את עיצוב גלגל ההגה, את חומרי המילוי של המושבים, את הגימור, את שורת המושבים השלישית וכן את התצוגה של מערכת המולטימדיה.

 

בצד המכני, מיצובישי ביצעה עדכון מקיף למדי הכולל חיזוקים לשלדה ולמתלים, תכנון מחדש של המתלים ומערכת ההיגוי החשמלית, הוספת שמשות מבודדות רעש מלפנים ומאחור ותוספת של חומרי בידוד לטובת נסיעה שקטה יותר ועוד. בנוסף לכך הותקנה תיבה רציפה מדור חדש שלפי מיצובישי מציעה שיפור בביצועים, באופי הפעולה והעברת המומנט.

 

עבור השוק האמריקאי, שם האאוטלנדר משווק עם מנוע 2.4 ליטר 166 כ"ס, אין שינוי בתחום המנועים ומיצובישי עדיין לא מציעה שם את גרסת ה-PHEV ההיברידית של האאוטלנדר. את הגרסה האירופאית המשווקת אצלנו, שתהיה זהה מבחינת השינויים שבוצעו בדגם אך שונה בתחום המנועים, מיצובישי צפויה להציג רק בחודש ספטמבר הקרוב בתערוכת פרנקפורט.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.