2020 ניסאן סנטרה
ניסאן סנטרה החדשה.
2020 ניסאן סנטרה
ניסאן סנטרה החדשה.

הסנטרה 2020 החדשה מציגה עיצוב נאה ומודרני, תא נוסעים איכותי ומשדורג משמעותית לעומת הדגם היוצא, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות ומנוע 2.0 ליטר 149 כ"ס חדש.

 

לאחר שחשפה את הסנטרה החדשה בגרסה לשוק הסיני בחודש אפריל האחרון (משווקת שם כניסאן סלפי), ניסאן מציגה בתערוכת לוס אנג'לס את הסנטרה בגרסתה לשוק האמריקאי, הגרסה הרלוונטית לשוק המקומי שלנו, במידה והדגם יחזור לישראל.

הסנטרה היא אמנם הדגם הנמכר ביותר של ניסאן בשוק האמריקאי (בעיקר לציי רכב) אך למרות זאת הדגם היוצא היה בינוני למדי, פשוט ולא מרשים במיוחד. נדמה שעם הסנטרה החדשה ניסאן החליטה לשנות כיוון כך שהסנטרה החדשה מציגה קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדגם היוצא, בכל תחום אפשרי. את העיצוב האנמי והלא מרשים של הדגם היוצא מחליף עיצוב חדש, מלוטש ודינמי המיישר קו שפת העיצוב של דגמי הסדאן האחרונים של ניסאן, עיצוב שהוא שילוב של האלטימה החדשה עם המקסימה החדשה. שדרוג מוצלח.

 

2020 ניסאן סנטרה החדשה
עיצוב בהשראת האלטימה והמקסימה.

הסנטרה החדשה גדולה יותר מהדגם היוצא, במיוחד במידת הרוחב שצמחה ב-50 מ"מ משמעותיים לכדי 1,815 מ"מ. האורך עומד על 464 ס"מ, הגובה על 145 ס"מ ובסיס הגלגלים גדל במעט לכדי 271 ס"מ.

 

2020 ניסאן סנטרה החדשה תא הנוסעים
שדרוג משמעותי לתא הנוסעים.

שדרוג מוצלח לא פחות נרשם בתא הנוסעים שגם הוא מציג שילוב של שני דגמים, עיצמוב הדשבורד של האלטימה עם השובבות של הג'וק החדש. העיצוב החדש לא רק מודרני יותר אלא גם נעים יותר לעין בזכות שדרוג מקיף לאיכות החומרים המרכיבים את תא הנוסעים, יחד עם תשומת לב לפרטים הקטנים כגון ריפוד הקונסולה בין המושבים כך שיהיה נוח להשעין את הברך על הקונסולה.

 

2020 ניסאן סנטרה החדשה
סנטרה החדשה.

בתא הנוסעים החדש נוכל למצוא מגוון חידושים, כגון גלגל הגה חדש עם שליטה על מערכות הבטיחות, מולטימדיה "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, שתי כניסות USB קדמיות - אחת מסוג C, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מסך "7 בלוח המחוונים ועוד. הסנטרה תשווק כסטנדרט עם מערכת הבטיחות ניסאן Safety Shield 360, מערכת הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, אור גבוה אוטומטי, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד. בנוסף נמצא בקרת יציאה בטוחה מהרכב, לא פחות מ-10 כריות אוויר כסטנדרט ובקרת ערנות נהג.

את מנוע ה-1.8 ליטר 130 כ"ס של הדגם היוצא, ניסאן החליפה במנוע 2.0 ליטר אטמוספרי חדש בהספק של 149 כ"ס ומומנט מרבי של 20 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים רציפה. ניסאן מבטיחה שלמרות הגידול בנפח, הדגם חסכוני יותר מזה היוצא.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.