ניסאן חושפת בשוק האמריקאי את הסנטרה 2026 החדשה, דור תשיעי למשפחתית סדאן של החברה ואחד הדגמים הוותיקים של ניסאן שבעבר הרחוק הכרנו כניסאן סאני, אחד הרכבים הראשונים של ניסאן בשוק הישראלי כאשר זו הייתה הגרסה של ניסאן סנטרה עבור השוק האירופי/יפני ובהמשך הוחלפה אצלינו ע"י ניסאן אלמרה.
אם נתחיל במה שלא השתנה, אז זו יחידת ההנעה של הדגם שממשיך עם אותו מנוע 2.0 ליטר 149 כ"ס ומומנט מרבי של 20.0 קג"מ בשידוך לתיבת הילוכים רציפה Xtronic CVT. לפי ניסאן התיבה זכתה לעדכון כדי להעניק לנהג תחושה האצה טבעית יותר ובחלק מגרסאות הדגם נוסף גם מצב ספורט המדמה העברות הילוכים ומחדד את תגובת הדוושה.

ניסאן העניקה לסנטרה החדשה עיצוב מודרני ונעים לעין המבוסס על שפת העיצוב העדכנית של החברה אותה פגשנו בעבר בקשקאי ובליף החדשה. כמו בדגם היוצא, רוכשים שמעדיפים את הסנטרה שלהם במראה ספורטיבי יותר יכולים לבחור ברמת הגימור SR כאשר האווירה הזו ממשיכה אל חלל תא הנוסעים עם ריפודים בשחור וצבע אדום קונטרסטי על המושבים והדשבורד.

חלל תא הנוסעים מציג עיצוב חדש ומודרני יותר עם תאורת אווירה עשירה ב-64 צבעים, מסך פנורמי המשלב צמד מסכי "12.3 וגלגל ההגה החדש של ניסאן. אמנם יש ממשק נפרד לבקרת האקלים המפוצלת אך זה ממשק מבוסס מגע כל זה מבלי לוותר על ממשקי כפתורים שימושיים לבקרת האקלים המפוצלת, חימום המושבים, השמע ועוד. לצד זה נמצא 10 כריות אוויר ואת מערכת הבטיחות ProPILOT בגרסתה העדכנית.
ניסאן מדווחת על שלדה קשיחה יותר, כיול שונה למתלים לטובת שיפור הנוחות ובידוד רעשים משופר המבטיח חוויית נסיעה שקטה יותר.