סובארו לבורג' היא מכונית סטיישן על בסיס האימפרזה המצוידת במנוע 1.6 טורבו 170 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה וצפויה להגיע אלינו בהמשך השנה.

סובארו לברוג' 2015

כשנה וחצי שנה לאחר שהוצג ביפן סובארו הציגה השבוע בתערוכת ז'נבה את ה- לבורג' (Levorg) לקראת תחילת שיווקו של הדגם באירופה וגם כאן בישראל - בהמשך השנה לקראת סוף 2015/תחילת 2016. הלבורג' היא מכונית סטיישן משפחתית ומהווה במידה רבה את גרסת סטיישן, המשודרגת למדי, לסובארו אימפרזה.

 

לאור המפרט של הדגם, הלברוג' תתחרה באירופה ובישראל בגרסאות היקרות יותר של מכוניות הסטיישן המשפחתיות, שרובן כלל לא משווקות בישראל. לדגם אורך של 4,690 מ"מ, רוחב של 1,780 מ"מ (כמו באימפרזה), גובה של 1,480 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,650 מ"מ – 30 מ"מ יותר מהאימפרזה.

 

הלברוג' הוא הדגם הראשון בסובארו לקבל את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו DIT החדש של החברה וזה גם המנוע היחיד שיוצע נכון לעתה באירופה. למנוע המצויד בהזרקת דלק ישירה הספק מרבי של 170 כ"ס ומומנט מרבי 25.5 קג"מ והוא משודך כסטנדרט לתיבת הילוכים רציפה LINEARTRONIC CVT ולבורר מצבי נהיגה SI-DRIVE. הנעה כפולה מהדור החדש של סובארו הכוללת חלוקת מומנט דינאמית מוצעת בדגם כסטנדרט.

 

 

ביפן, הדגם משווק עם מנוע נוסף: 2.0 ליטר טורבו DIT המייצר בדגם הספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, אלו נתונים זהים למנוע ה-2.5 ליטר טורבו של סובארו המשרת ב-WRX STI החדשה. נכון לעכשיו, גרסה זו של הדגם לא תוצע מחוץ ליפן אך לא מן הנמנע שבעתיד הדגם הזה יזכה למיתוג STI וישווק כגרסת הסטיישן ל-WRX STI.

 

כאופציה, סובארו תציע את הדגם עם תאורת LED ראשית, תאורת אווירה בתא הנוסעים, כניסה ללא מפתח, 4 שקעי USB (שניים מלפנים ושניים מאחור), בקרת אקלים, בלם יד חשמלי ועוד. כמו כן הדגם יוצע כאופציה גם עם מערכת הבטיחות המתקדמת של סובארו EyeSite הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטו' כולל מערכת לזיהוי הולכי רגל, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ועוד.

 

סובארו אמנם לא הציגה בז'נבה את הלגאסי (B4) החדשה, אך זו, יחד עם האאוטבק החדש, תשווק כאן בישראל כבר בשבוע הבא.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.